Geplaatst: 20 februari 200718 jaren comment_615396 weet er iemand waar ik de mod kan vinden van SA ultimate editor ik heb al gezocht bij de downloads maar vond niets weet er iemand miss. een site
Geplaatst: 20 februari 200718 jaren comment_615494 De link is dood!!!! :td: klik. Je kan beter zelf even dat laatste klikje maken dan dat men je een directe link geeft, aangezien die nog wel eens niet willen werken met betrekking tot hotlinking of iets dergelijks. Je hebt gelijk, van de wijs gebracht door VWO-ers post. Vind je dit een betere link? Bewerkt: 20 februari 200718 jaren door Preddy
Geplaatst: 20 februari 200718 jaren comment_615542 Heh! Hij bedoelt de SA Ultimate Editor niet de SA Ultimate San Andreas. Dus je gaf een verkeerde site
Geplaatst: 28 februari 200718 jaren Auteur comment_622553 kan er nog altijd niemand antwoorden op mijn vraag !!!!
Geplaatst: 28 februari 200718 jaren comment_622561 Je hebt gelijk, van de wijs gebracht door VWO-ers post. Vind je dit een betere link? Dit is toch het goede antwoord, wat Preddy gegeven had? Want die link gaat toch naar 'The san andreas ultimated ediitor', of bedoel je iets anders misschien? Volgens mij had je zijn Edit niet gezien en dacht je dat het antwoord nog altijd niet gegeven was, toch? Bewerkt: 28 februari 200718 jaren door Jon-asses
Geplaatst: 28 februari 200718 jaren Auteur comment_622615 Je hebt gelijk, van de wijs gebracht door VWO-ers post. Vind je dit een betere link? Dit is toch het goede antwoord, wat Preddy gegeven had? Want die link gaat toch naar 'The san andreas ultimated ediitor', of bedoel je iets anders misschien? Volgens mij had je zijn Edit niet gezien en dacht je dat het antwoord nog altijd niet gegeven was, toch? oooh ik had het niet gezien maar bedankt Jon-asses, VWO-er, hooligun, Preddy
weet er iemand waar ik de mod kan vinden van SA ultimate editor ik heb al gezocht bij de downloads maar vond niets weet er iemand miss. een site