Geplaatst: 20 februari 200718 jaren comment_615510 Ik zou het wel vet vinden als naast missies ook nog kon werken .. bijvoorbeeld in een eigen bedrijf , dat je dan mini games moet doen .. Of dat je gewoon ergens kan gaan werken en dat er dan een paar uur van de dag afgaan .. en dat je energie kwijtraakt maar wel geld verdiend .. En dat je ook kan promoveren met je werk. Wat is jullie mening ?
Geplaatst: 20 februari 200718 jaren comment_615541 Jah lijkt me wel vet,maar bij het spel Bully van Rockstar kan je ook al een beetje werken alleen dan op school zoals in de garage sleutelen aan een fiets,maar het lijkt me wel gaaf Bewerkt: 20 februari 200718 jaren door gino99
Geplaatst: 20 februari 200718 jaren comment_615546 Ja, zou wel leuk zijn. Maar je kan eigenlijk ook al een beetje werken bij San Andreas hé. Maar niet zo als jij het omschrijft. Dus het zou wel leuk zijn!
Geplaatst: 20 februari 200718 jaren comment_615566 In vice city waren er meerdere bedrijven in SA toch vooral ook die garage die CJ en Cesar, kenddle hadden
Geplaatst: 21 februari 200718 jaren Auteur comment_615964 In vice city waren er meerdere bedrijvenin SA toch vooral ook die garage die CJ en Cesar, kenddle hadden ja maar bij die garage kon jij zelf nix doen .. en bij de bedrijven in gta vice city ook niet .. daar kon je alleen 1st wat missies doen en dan kon je wat geld ophalen. Bewerkt: 21 februari 200718 jaren door Only GrandTheftAuto
Geplaatst: 21 februari 200718 jaren comment_616092 Nah, het lijkt me niks. In GTA is het toch juist de bedoeling geld te verdienen met criminele zaakjes? Dan moet het geen heilig spel worden waar je braaf in loondienst gaat werken Gratz, Boris H.
Geplaatst: 21 februari 200718 jaren comment_616101 Nah, het lijkt me niks. In GTA is het toch juist de bedoeling geld te verdienen met criminele zaakjes? Dan moet het geen heilig spel worden waar je braaf in loondienst gaat werken Gratz, Boris H. Je hebt helemaal gelijk! In gta vind ik ook dat het de bedoeling is om geld te verdienen met ' vuile zaakjes' Ik denk niet dat een crimineel een (eerlijk) bedrijfje gaat runnen.
Geplaatst: 21 februari 200718 jaren comment_616110 Ik zou het wel vet vinden als naast missies ook nog kon werken ..bijvoorbeeld in een eigen bedrijf , dat je dan mini games moet doen .. Of dat je gewoon ergens kan gaan werken en dat er dan een paar uur van de dag afgaan .. en dat je energie kwijtraakt maar wel geld verdiend .. En dat je ook kan promoveren met je werk. Wat is jullie mening ? Volgens mij wil jij dat The Sims in Gta komt Zou wel vet zijn hoor , maar niet voor lang :
Geplaatst: 21 februari 200718 jaren Auteur comment_616111 Warom kun je dan werken bij de politie .. brandweer .. gewonden ophalen ??? of is dat dan ook criminaliteit
Geplaatst: 21 februari 200718 jaren comment_616112 Ik ben het ook eens met Boris H. geen eerlijk werk. Alleen maar criminele activiteiten . Drugs dealen,. hoofdjes schieten etc.
Geplaatst: 21 februari 200718 jaren comment_616189 Als je kunt werken, dan lijkt het wel de ontspoorde versie van De Sims.
Geplaatst: 21 februari 200718 jaren comment_616307 dat zou idd erg leuk zijn maar ik denk niet dat dat er komt
Geplaatst: 21 februari 200718 jaren comment_616412 Het lijkt me eigenlijk wel leuk. Maar aan de andere kant ook weer niet. Werken is neem ik aan een verplichting wat je 1x in de zoveel tijd moet doen. En als je ergens anders mee bezig bent moet je daar direct mee stoppen omdat je naar je werk moet. Ik denk niet dat werken in GTA past. En eigenlijk zit er altijd al werk in GTA. Want je werkt voor Drugsbende's enz enz. Maar ik neem aan dat jullie bedoelen vast werk.
Geplaatst: 17 maart 200718 jaren comment_634853 lijkt me vet maar dan dat het werk een grote rol speelt zoals bijv je bent een politie agent en je word gewoon een dirty cop zoals tenpeny (10 cent) en kan doen wat je wilt omdat je een scotoe bent of je word autocoureur en hebt hele goede driving skills
Ik zou het wel vet vinden als naast missies ook nog kon werken ..
bijvoorbeeld in een eigen bedrijf , dat je dan mini games moet doen ..
Of dat je gewoon ergens kan gaan werken en dat er dan een paar uur van de dag afgaan .. en dat je energie kwijtraakt maar wel geld verdiend ..
En dat je ook kan promoveren met je werk.
Wat is jullie mening ?