Geplaatst: 21 februari 200718 jaren comment_616148 Vraagje 1: Hoe kan ik zorgen dat er een speler achter mij loopt Vraagje 2: Hoe kan ik zorgen dat: als je in een marker staat dat je health en amor er bij krijgt ?
Geplaatst: 16 juli 200717 jaren comment_734238 Vraagje 1:Hoe kan ik zorgen dat er een speler achter mij loopt Vraagje 2: Hoe kan ik zorgen dat: als je in een marker staat dat je health en amor er bij krijgt ? je richt gewoon op iemand en dan druk je op pijltje naar boven en meteen weer naar onder vervolgens loop hij als een hondje achter je aan. stapt ook bij je in de auto en achter op de motor enzo snapie??? >>> Door PatrickW: Deze vraag is al bijna een half jaar oud, dus waarschijnlijk heeft hi jhet antwoord nu niet meer nodig. Daarnaast is dit het SCM modding fora en hij geeft in de titel ook al aan, dat hij op zoek is naar hoe je dit vanuit SCM kunt doen, dus niet met welke knoppen ingame. <<<
Vraagje 1:
Hoe kan ik zorgen dat er een speler achter mij loopt
Vraagje 2:
Hoe kan ik zorgen dat: als je in een marker staat dat je health en amor er bij krijgt ?