Geplaatst: 22 februari 200718 jaren comment_616881 ik was gister aan het texturen toen ik hat af had en ingame wou zien , ging gta laden toen liep ik naar de plek toe waar het is wat denkt loopt gta vast hoet kan da tweet iemand een oplossing Bewerkt: 22 februari 200718 jaren door kevin software
Geplaatst: 22 februari 200718 jaren comment_616883 ik was gister aan het texturentoen ik hat af had en ingame wou zien , ging gta laden toen liep ik naar de plek toe waar het is wat denkt loopt gta vast hoet kan da tweet iemand een oplossing Dan heb je iets verkeerd gedaan in het aanpassen. Heeft de txture nog hetzelfde formaat? Ands crasht hij namelijk.
Geplaatst: 22 februari 200718 jaren Auteur comment_616885 ik was gister aan het texturen toen ik hat af had en ingame wou zien , ging gta laden toen liep ik naar de plek toe waar het is wat denkt loopt gta vast hoet kan da tweet iemand een oplossing Dan heb je iets verkeerd gedaan in het aanpassen. Heeft de txture nog hetzelfde formaat? Ands crasht hij namelijk. ok het moet hetzelfde formaat hebben als wat het orgineel is jammer ik kan dus ook niet aanpassen dat he te anders moet
Geplaatst: 22 februari 200718 jaren comment_616891 het moet niet zelfde formaat zijn als de originiele hoor heb jij de bmp gegexporteerd uit de photoshop? daar kan het aan liggen jij moet het heropslaan in de paint dan heb jij groter kans dat het goed gaat
Geplaatst: 22 februari 200718 jaren comment_616893 Heb je wel Versie 1? Want in Versie 2 kan je namelijk niet modden. Hier is de patch die je San Andreas weer Versie 1 maakt. Als je zeker weet dat je Versie 1 hebt, kan het zijn dat je vergeten bent de afbeeldingen te compresseren. Of je hebt een verkeerd formaat gebruikt, alle afbeeldingen moeten in Bitmap (BMP) zijn.
ik was gister aan het texturen
toen ik hat af had en ingame wou zien , ging gta laden toen liep ik naar de plek toe waar het is
wat denkt loopt gta vast hoet kan da tweet iemand een oplossing
Bewerkt: door kevin software