Geplaatst: 23 februari 200718 jaren comment_617965 Heey, Weet iemand misschien hoe je geluid in SA zet? Geen gewoon radio, maar muziek op een punt. Zoals op een kermis, of winkelcentrum (North Point Mall in vice city bijvoorbeeld) Heel erg bedankt, als iemand dit weet!
Geplaatst: 23 februari 200718 jaren Auteur comment_617993 Ik denk van wel. Want anders was er nooit muziek in The North Point Mall (GTA VC)
Geplaatst: 23 februari 200718 jaren comment_618033 Je kunt audio laten spelen door middel van ''auzo'' in je IPL. Dit werkt ongeveer hetzelfde als met auto's plaatsen, je hebt de volgende tags: AuzoName, ID, Switch, X1, Y1, Z1, X2, Y2, Z2 end Naam - Naam van de Zone ID - ID van het geluidje Switch - Zorgt ervoor dat het altijd aan of uit staat. XYZ - Coordinaten Bewerkt: 24 februari 200718 jaren door Wazuup
Geplaatst: 23 februari 200718 jaren Auteur comment_618083 Ik heb het getest. Zoals ik op msn al tegen wazuup zei: Het gehoor afstand is zeer klein. Je moet er zowat op gaan staan. Bewerkt: 23 februari 200718 jaren door Apple-Mac
Geplaatst: 23 februari 200718 jaren comment_618375 Met die beide XYZ-en kun je denk ik de hoekpunten van een balk specificeren, en in de balk kun je het geluid horen, dus je moet voor XYZ1 iets anders invullen dan voor XYZ2.
Geplaatst: 24 februari 200718 jaren Auteur comment_619181 Ik heb net een ontdekking gedaan: Gebruik deze code: Name, ID, Switch, X, Y, Z, Volume Name: Hier moet je zelf een naam invullen, maakt niet uit wat! ID: ID van het geluid. Klik hier om een lijst met beschikbare codes te bekijken Switch: Aan of uit (1 is aan, 0 is uit) X,Y,Z: Zijn coordinaten Volume: Bereiksafstand. Voorbeeldcode: LOWRIDE, 13, 0, 1792.2, -1921.04, 12.3925, 75 Volume is dus GEEN volume, maar van hoever je het kan horen. Het volume zelf wordt in tegendeel niet harder of zachter! Bewerkt: 24 februari 200718 jaren door Apple-Mac
Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren comment_1075656 Zo werkt het ook: :Condition wait 100 if 0101: actor $PLAYER_ACTOR stopped_near_point 501.98 -69.15 998.75 radius 1.0 1.0 10.0 sphere 1 jf @Condition wait 100 0A99: chdir 0 0AAC: $GC = load_mp3 "CLEO\playlist\GC.mp3" 0AAD: set_mp3 $GC perform_action 1 wait 0 Dan load je een mp3 uit een bestand in je Rockstar file. 0AAD: set_mp3 $GC perform_action 1 is file spelen 0AAD: set_mp3 $GC perform_action 0 is file stoppen Bewerkt: 14 augustus 200816 jaren door Leumas
Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren comment_1075870 Deze scm code werkt alleen met CLEO geinstaleerd. Er zijn ook gewone (non-cleo) opcodes om geluiden direct aan een bepaalde xyz-positie, actor, vehicle of object te koppelen. Maar volgens mij was AM niet op zoek naar SCM oplossingen.
Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren comment_1076971 Ik heb het getest en je hoeft CLEO niet te installeren, je hebt alleen een map nodig met de naam die je geeft aan het eerste deel van de folder: 0AAC: $GC = load_mp3 "CLEO\playlist\GC.mp3" Maak je een map aan met de naam audiofiles binnen de Rockstar map dan typ je dit: 0AAC: $GC = load_mp3 "audiofiles\playlist\GC.mp3" Groeten Leumas Bewerkt: 14 augustus 200816 jaren door Leumas
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077036 Opcode 0AAC is toch echt een CLEO-opcode en zal allen maar werken als je de CLEO-library hebt geïnstalleerd: CLEO3: opcodes The using of the following opcodes is only possible at the CLEO 3 library installed. At compiling Sanny Builder checks if the library is installed and if not, warns that it’s necessary. If you write a script using these opcodes, you have to include the library files as well to guarantee its functionality to the end user. [lijst met opcodes, waaronder 0AAC.] De naam CLEO in het path is inderdaad niet nodig, dat kan elk willekeurig path zijn t.o.v. de SA folder. Maar iedereen die een mod wil gebruiken waarin deze opcode zit, moet de CLEO library geïnstalleerd hebben.
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1078437 je kan ook dit doen: :sound wait 0 if 0101: actor $PLAYER_ACTOR stopped_near_point 501.98 -69.15 998.75 radius 200.0 200.0 50.0 sphere 1 jf @sound 0952: load_soundtrack 10 0954: start_playing_loaded_soundtrack :sound_stop wait 0 if 8101: not actor $PLAYER_ACTOR stopped_near_point 501.98 -69.15 998.75 radius 200.0 200.0 50.0 sphere 1 jf @sound_stop 0955: end_playing_loaded_soundtrack jump @sound niet getest bij load soundtrack moet je het nummer invoeren van het nummer dat je wilt afspelen Bewerkt: 16 augustus 200816 jaren door robojan
Heey,
Weet iemand misschien hoe je geluid in SA zet? Geen gewoon radio, maar muziek op een punt. Zoals op een kermis, of winkelcentrum (North Point Mall in vice city bijvoorbeeld)
Heel erg bedankt, als iemand dit weet!