Jump to content

Moet er een PC versie van VCS komen?

king-dragon!

Moet er een PC versie van VCS komen?  

19 leden hebben gestemd

1. 1. keuze

• ja, er moet een PC versie komen van VCS
      8
    • nee, er hoeft geen PC versie te komen van VCS
      11

Recommended Posts

Ik heb hem al op de PSP en ga hem waarschijnlijk ook nog voor de PS2 kopen maar wil toch een PC-versie.

Ik vind het namenlijk heerlijk om te modden, ik zou graag GTA VCS modden.

Gratz,

Boris H.

Delen op andere websites

Nee, ze kunnen dan beter een missiepack maken voor VC

Een soort uitbreiding zoals GTA london was van GTA? Dat kunnen ze beter bij SA doen, lijkt me echt uber.

Maar waarschijnlijk waren ze dit van plan want in de american.gxt staan teksten zoals #loading missionpack# en #loading missionpack failed# e.d. Maar ff ontopic, ze brengen hem niet naar de PC want ze hebben een deal met sony en wie is de man achter windows en de XBOX? Juist!

Gratz,

Boris H.

Delen op andere websites

Het is niet nodig hem te porten naar de PC ;), want als ie nou eenmaal voor de PC is, gaan ze het natuurlijk ook voor de Xbox enz. halen. Veel te veel gedoe ;)

nee er komen geen games meer uit voor xbox 1 wel voor xbox 360 natuurlijk maar daar gaan ze m niet naar porten omdat dan de kwaliteit heeel wat moet opgetut worden :puh:

Delen op andere websites

heyy

ik vind ook van niet. ik vind dat ze zich moete concentreeren op GTA IV. en er komen denk ik niet veel spellen meer voor de computer omdat ze daar te weinig vraag naar is omdat veel kinderen een psp ps2 of een x-box hebben :puh:

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...