Jump to content

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_632674

ik word een beetje gek van die winkels overvallen... dat geeft je weinig winst...

bank overvallen MOET er in.... dan is het wel leuk... lekker veel winst $10.000 of zo...

lekker 4-5 sterren achter je :dans:

maar natuurlijk moeten wel wat polities daar zijn in de gebouw :)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_639010

Ik vind het perfect, dat je dan bij bv 5 verschillende bendes kunt en dan zo een $ logo krijgt zoals bij de voorbereidingen van Breaking the bank.. in sa. En dat je een doelwit moet uitkiezen en zo'n hele voorbereiding doen: allemaal sub-missies (stuk of 5 per overval).

Geplaatst:
  • Auteur
comment_639126
Ik vind het perfect, dat je dan bij bv 5 verschillende bendes kunt en dan zo een $ logo krijgt zoals bij de voorbereidingen van Breaking the bank.. in sa. En dat je een doelwit moet uitkiezen en zo'n hele voorbereiding doen: allemaal sub-missies (stuk of 5 per overval).

Ja dat de missie veel uitgewerker is dan in San Andreas dat als je de storyline heb uitgespeelt dat je echt je eigen plan kan maken en zelf mag weten waar met je gang :clown:

Geplaatst:
comment_640759

Als het goed uitgewerkt is, dan is het bij mij welkom. Met goed uitgewerkt bedoel ik dat je van te voren écht moet plannen om de bankoverval tot een succes te maken. Dus niet even naar binnen lopen en de bank medewerkers bang maken en hopla, hier heb je $ 100.000. Nee, dat je eerst goed moet checken welke vluchtwegen je hebt, hóe en op welk tijdstip je de overval gaat plegen. Het moet in ieder geval realistisch worden, maar ook weer niet onmogelijk.

Geplaatst:
comment_640834

hmm ... ik loop nooit zo warm voor een 5-sterren wanted level, vooral als ik net DIE ene vette sportwagen eindelijk heb gevonden, en die lompe cops 'm helemaal aan gort beukt :bonk:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_640975
Als het goed uitgewerkt is, dan is het bij mij welkom. Met goed uitgewerkt bedoel ik dat je van te voren écht moet plannen om de bankoverval tot een succes te maken. Dus niet even naar binnen lopen en de bank medewerkers bang maken en hopla, hier heb je $ 100.000. Nee, dat je eerst goed moet checken welke vluchtwegen je hebt, hóe en op welk tijdstip je de overval gaat plegen. Het moet in ieder geval realistisch worden, maar ook weer niet onmogelijk.

Ja.Tot je een van je gang members vraagt om The Driver te zijn. En eentje de Locker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.