Jump to content
Geplaatst:
comment_618664

!!!MOD GESTOPT!!!

de mod werd me te veel werk, en ik heb naast modding ook nog een leven. dus sorry, maar de mod is dus gestopt. MOD's, je ziet maar wat je met dit topic doet, maar van mij mag ie dicht of zelfs verwijderd worden.

Bewerkt: door Black Force

• Reacties 143
  • Bezichtigingen 11.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_699494

met trots kan ik melden dat we al een beetje bezig zijn met een vette trailer , alleen door dat er nog niet zó veel missies zijn is dat nog moeilijk. We hopen de trailer zo snel mogelijk te kunnen posten.

Word ongetwijfelt vervolgt!

Greetz.

galiorix

Geplaatst:
comment_700624

Dit lijkt me echt een leuke mod :)

een mission add pack is helemaal niet erg.

een verhaallijn gaat meestal vervelen.

Net zoals als bij san andreas.

Naar 2 keer spelen vond ik er niks meer aan.

wel aan het spel natuurlijk :puh:

Vriendelijke groet stijn :bier:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_701108
Och, GTA IV is comming

wat bedoel je hier precies mee, ik snap je reactie niet helemaal, ik denk dat je het iets sarcastisch bedoelt, want iedere GTA fan weet inmiddels wel dat GTA IV komt op wel 19 oktober 2007!!!

@hieronder: het doel van de post is om te vragen aan Verity wat hij bedoelt met och GTA IV is coming, sorry als dat niet zo overkomt!

Bewerkt: door Black Force

Geplaatst:
comment_701115

Ik denk niet dat dit hier thuis hoort over GTA IV. Voor GTA IV kan je namelijk hier terecht. Als de reactie het topic niet nuttiger maakt, dan zien wij dit als spam. Dus gelieve in het vervolg te letten waar je post. En nu gaan we terug ontopic. ;)

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_736942
Dit zal mischien ook nog wel leuk zijn meer tune mogelijkheden

Super vet idee van die mod touwens en wat is de site eigenlijk?

Die mod is gestopt denkik. Black_Force is iig. gestopt met SCM'en.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.