Geplaatst: 23 november 200420 jaren comment_52899 Ik zit weer met m'n homie's in Los Santos nadat Sweet weer is vrijgelaten.. Ik moest 2 missie's doen ( laatste was Grove 4 life volgens mij ), maar wanneer moet ik nou de End-Game doen, want ik kan geen opdrachten meer van hem volgen ? Normaal of not ? Rapport
Geplaatst: 23 november 200420 jaren comment_52909 De laatste missie is End of the line. Misschien moet je nog missies doen bij CJ (in LS) En anders moet je meer territoria(ofzo iets ) veroveren Rapport
Geplaatst: 23 november 200420 jaren Auteur comment_52916 De laatste missie is End of the line. Misschien moet je nog missies doen bij CJ (in LS) En anders moet je meer territoria(ofzo iets ) veroveren Oh dus daar licht het aan, ik heb inderdaad nog een missie te doen bij Madd Dogg en Woozie @ 4 Dragon Casinno.. Maar ik dacht dat ik gewoon lekker met Sweet kon spelen :$.. Rapport
Ik zit weer met m'n homie's in Los Santos nadat Sweet weer is vrijgelaten..
Ik moest 2 missie's doen ( laatste was Grove 4 life volgens mij ), maar wanneer moet ik nou de End-Game doen, want ik kan geen opdrachten meer van hem volgen ?
Normaal of not ?