Geplaatst: 24 februari 200718 jaren comment_619466 Eey ik was vanmiddag gangwars aan het doen en opeens stond er rechtboven in iets. Iets over health en er stond ook iets befor you dying ofzow iets. Het is geen max health want die heb ik al helemaal vol. Weet iemand miss wat dit is ?? Alvast bedankt, TH3 R34P3R Bewerkt: 24 februari 200718 jaren door TH3 R34P3R
Geplaatst: 24 februari 200718 jaren comment_619469 ja dat is waarschijnlijk dat je uitgehongerd bent. dat krijg je als je ee ntijd niets hebt gegeten. dus ga wat eten M.I
Geplaatst: 24 februari 200718 jaren comment_619470 Eey ik was vanmiddag gangwars aan het doen en opeens stond er rechtboven in iets.Iets voer health en er stond ook iets befory you dying ofzow iets. Het is geen max health want die heb ik al helemaal vol. Weet iemand miss wat dit is ?? Alvast bedankt, TH3 R34P3R Ik denk dat je moet eten, en dat je anders uithongert EDIT: Mr. Inferno was me voor... Bewerkt: 24 februari 200718 jaren door Steel Dogg
Geplaatst: 24 februari 200718 jaren Auteur comment_619474 Eey ik was vanmiddag gangwars aan het doen en opeens stond er rechtboven in iets. Iets voer health en er stond ook iets befory you dying ofzow iets. Het is geen max health want die heb ik al helemaal vol. Weet iemand miss wat dit is ?? Alvast bedankt, TH3 R34P3R Kan je een screen posten? Dat zou namelijk heel makkelijk voor ons zijn om de vraag te beantwoorden Neej srry heb op PS2 . Maar wat krijg je dan als je honger hebt want miss kan ik dat dan beetje vergelijken ??
Geplaatst: 24 februari 200718 jaren comment_619480 Eey ik was vanmiddag gangwars aan het doen en opeens stond er rechtboven in iets. Iets voer health en er stond ook iets befory you dying ofzow iets. Het is geen max health want die heb ik al helemaal vol. Weet iemand miss wat dit is ?? Alvast bedankt, TH3 R34P3R Kan je een screen posten? Dat zou namelijk heel makkelijk voor ons zijn om de vraag te beantwoorden Neej srry heb op PS2 . Maar wat krijg je dan als je honger hebt want miss kan ik dat dan beetje vergelijken ?? Je hebt lang niets gegeten dus je moet naar de dichtbijzijndste pizzahut gaan en gaan eten . Je krijgt dan een venster dat je moet eten , en als je dat niet doet je uithongerd. Verder moet je dan ook heel mager zijn P.S. De symptomen zijn heel duidelijk te zien Bewerkt: 24 februari 200718 jaren door Steel Dogg
Geplaatst: 24 februari 200718 jaren Auteur comment_619482 Maar krijg je als hij zegt dat je honger krijgt iests over dying??? want dat stond er toen rechtsboven
Geplaatst: 24 februari 200718 jaren comment_619485 Maar krijg je als hij zegt dat je honger krijgt iests over dying???want dat stond er toen rechtsboven Dat zal wel moeten want het is best logisch dat als je niks eet, je dan uithongerd en tenslotte doodgaat
Geplaatst: 24 februari 200718 jaren Auteur comment_619492 Maar krijg je als hij zegt dat je honger krijgt iests over dying??? want dat stond er toen rechtsboven Dat zal wel moeten want het is best logisch dat als je niks eet, je dan uithongerd en tenslotte doodgaat OK bedankt heb net ff gegeten
Geplaatst: 24 februari 200718 jaren comment_619496 Maar krijg je als hij zegt dat je honger krijgt iests over dying??? want dat stond er toen rechtsboven Dat zal wel moeten want het is best logisch dat als je niks eet, je dan uithongerd en tenslotte doodgaat OK bedankt heb net ff gegeten Graag gedaan Voor de volgende keer: Als je geen zin hebt om telkens te moeten eten om niet uit te hongeren, kan je deze cheat gebruiken Nooit meer honger Square, L2, R1, Triangle, Up, Square, L2, Up, X Succes
Geplaatst: 24 februari 200718 jaren comment_619497 Eet vaak om de 1 uur echt tijd. Dan ga je niet snel dood en wordt je niet snel mager .
Eey ik was vanmiddag gangwars aan het doen en opeens stond er rechtboven in iets.
Iets over health en er stond ook iets befor you dying ofzow iets. Het is geen max health want die heb ik al helemaal vol. Weet iemand miss wat dit is ??
Alvast bedankt,
TH3 R34P3R
Bewerkt: door TH3 R34P3R