ik heb eindelijk een 3d game engine gevonden waar ik wel een goet gevoel over heb.
dit is de web site: *link verwijderd*
het is nog een *ahum* niewe engine en het zit vol met machtige mogelijk heden. je kan met deze engine games maken zoals guild wars en world of war dingens. ik heb al een antal dingen bekenen zoals het bewerken van de bomen. je kunt ze groter maken dikker en dunner. meer takken geven enz..
jamergenoeg zijn er nog geen tut's maar dat komt nog wel als het progama wat bekender word
veel plezier er mee en laat mij het weeten als je een tut heb gevonden en show je spel ook ff hier
ow ja hier is de forum. mischien dat dat nog iets helpt.
>>> Door Preddy: Links + taalgebruik verwijderd<<<
ik heb eindelijk een 3d game engine gevonden waar ik wel een goet gevoel over heb.
dit is de web site: *link verwijderd*
het is nog een *ahum* niewe engine en het zit vol met machtige mogelijk heden. je kan met deze engine games maken zoals guild wars en world of war dingens. ik heb al een antal dingen bekenen zoals het bewerken van de bomen. je kunt ze groter maken dikker en dunner. meer takken geven enz..
jamergenoeg zijn er nog geen tut's maar dat komt nog wel als het progama wat bekender word
veel plezier er mee en laat mij het weeten als je een tut heb gevonden
en show je spel ook ff hier 
ow ja hier is de forum. mischien dat dat nog iets helpt.
>>> Door Preddy: Links + taalgebruik verwijderd<<<
Bewerkt: door Preddy