Big Smoke, Sweet, Ryder en jij hebben honger en gaan naar de Cluckin' Bell. Als je er bent verschijnt er een cutscene waarin Big Smoke de bestelling opneemt. Tijdens het afrekenen zien ze een Ballas car naar de Hood rijden.
Nu moet je de auto van de Ballas achtervolgen en er constant driveby's op doen. Wanneer de auto stuk is moet je de laatste twee gang members doden. Ga nu terug naar Grove Street, als laatste moet je Big Smoke nog naar huis brengen.
halo iedeereen ik zit vast bij een misie en dit staat op wiktiga__
Drive-Thru (GTA San Andreas)
From WikiGTA - De Nederlandse Grand Theft Auto walkthrough!
Main Page > Grand Theft Auto: San Andreas > Missies > Los Santos Missies > Drive-Thru
--------------------------------------------------------------------------------
Big Smoke, Sweet, Ryder en jij hebben honger en gaan naar de Cluckin' Bell. Als je er bent verschijnt er een cutscene waarin Big Smoke de bestelling opneemt. Tijdens het afrekenen zien ze een Ballas car naar de Hood rijden.
Nu moet je de auto van de Ballas achtervolgen en er constant driveby's op doen. Wanneer de auto stuk is moet je de laatste twee gang members doden. Ga nu terug naar Grove Street, als laatste moet je Big Smoke nog naar huis brengen.
Beloning
$200
+ Respect
Toegang tot de Gym
________________________________________________________________________________
_________dan heb ik vragen
1.wat zijn drivebys en hoe moeten ze op ps2
2.waarom schieten mijn en hun pesonen
3.kan iemand het simpel samenvaten
4.wat is de gym en waar is de gym
bedankt