Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
  • Reacties 90
  • Bezichtigingen 8.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_56529

Mijn eerste post.:D

Maar ik kan deze 'Easteregg' verder alleen maar bevestigen.

Ik heb gelijk een plaatje bijgevoegd(gemaakt met mobiel),als jullie willen kan ik ook een video uploaden.

Afbeelding033.jpg

Geplaatst:
comment_56776
Mijn eerste post.:D

Maar ik kan deze 'Easteregg' verder alleen maar bevestigen.

Ik heb gelijk een plaatje bijgevoegd(gemaakt met mobiel),als jullie willen kan ik ook een video uploaden.

Afbeelding033.jpg

Dat ziet er net zo uit als mijn raar lichtje :puh: Maar de mijne vond ik boven een brug en niet zo hoog in de lucht eigenlijk.

Geplaatst:
comment_57055

jullie mogen zeggen wat jullie willen of je het nou wel of niet zo vind. maar met de misie dat je naar liberty moet, toen ik terug vloog 's avonds. zag ik ook zo'n ding. ik schrok me rot en dacht dat het gewoon een streepje door het beeld was maar hield het idee van ufo's in me hoofd. door die show op wctr.

het zag er precies het zelfde uit ook 3 bolletjes met een streep. alleen toen waren ze rood oranje :unsure:

Geplaatst:
comment_57194

Dat zijn toch gewoon die foto-op lampjes of ben ik nou gek? heb al zovaak van die dingen gezien, als je erop mikt met je camera, wordt het een icoontje en kun je er een foto van maken.

Geplaatst:
comment_57609
Dat zijn toch gewoon die foto-op lampjes of ben ik nou gek? heb al zovaak van die dingen gezien, als je erop mikt met je camera, wordt het een icoontje en kun je er een foto van maken.

Klopt!

Geplaatst:
comment_58666

die witte lichtje lijkt volgens me een sterretje zodat de nachten niet te donker in de desert, boerderijlandschappen met weinig lichtjes dusjah daarom ziet de spel ok zo klaarlichtende nachten dusjah

en over die meteoriet klopt het wel want had die hel soms gezien

Geplaatst:
comment_58729

Wat ik denk van het filmpje is. Het witte licht is gewoon een lamp van die toren die niet helemaal goed is geplaatst, want als je omhoog gaat zit er ook een rode lamp die ook niet helemaal op de toren zit. Het voorbij schieten voorwerp is duidelijk een vliegtuig vertraag het maar eens. Angelos heeft de foto zo gemaakt dat je de toren niet ziet best slim van hem.

Geplaatst:
comment_58754

Wacht ik zal morgen wel proberen om het filmpje te uploaden.

Het rare van het 'lichtje'is dat het verschijnt op het dak van het gebouw op Missionary Hill om 00.00 uur(iedere dag).Wanneer je dichtbij probeert te komen 'vliegt' het steeds verder weg je kan er niet heel dichtbij komen het blijft maar verder weggaan. En om 05.00 uur gaat het lichtje gewoon weer weg.

En ja hij gaat ook gewoon een stuk weg van de toren, dus een lampje ervan is het zeker niet.

Bewerkt: door Angelos

Geplaatst:
comment_58778
Wacht ik zal morgen wel proberen om het filmpje te uploaden.

Het rare van het 'lichtje'is dat het verschijnt op het dak van het gebouw op Missionary Hill om 00.00 uur(iedere dag).Wanneer je dichtbij probeert te komen 'vliegt' het steeds verder weg je kan er niet heel dichtbij komen het blijft maar verder weggaan. En om 05.00 uur gaat het lichtje gewoon weer weg.

En ja hij gaat ook gewoon een stuk weg van de toren, dus een lampje ervan is het zeker niet.

Dat 'lichtje' is een Photo-Op. Je moet in SF 50 foto's maken, en die lichten idd. op 0.00 uur op. Zoom er eens op in met je ingame-camera...

Geplaatst:
comment_60785

klopt helemaal. Dat licht zit precies op de plek van een foto op. Maak er 50 in heel san fierro en je zult zien dat rond middernacht die plekken een licht vormen. Als je er met een camera naar kijkt zie je dit licht als een foto-icoontje. Maak 50 van deze foto's voor 0,5% extra missie progress

Er is een map op internet met precies alle plekken hiervan. Weet alleen niet of ik de link hier wel mag opschrijven.

succes..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.