Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_621616

zou benzine in een auto niet gaaf zijn dat heeft voordelen en nadelen je moet wel tanken dus er moeten wel tankstations komen als je auto zonder benzine komt te staan kan je misschien ook nog liften als dat een idee

ook als je in achtervolging bent moet je dus van te voren goed nadenken of je genoeg benzinne hebt iedere auto is daar dan anders in

wat vinden jullie hiervan ?

een liter benzinne kost dan ongeveer 20 a 50 euro

Bewerkt: door diamond

• Reacties 268
  • Bezichtigingen 22k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

bezine goed idee 502 leden hebben gestemd

1. 1. benzine goed of fout

• ja de benzinne in gta stoppen is een goed idee
      340
    • nee waardeloos idee
      146

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_703535
ik zou het ook wel leuk vinden als je kan tanken, dat zou de missies ook moeilijker maken, en dat zou ik wel leuk vinden.

dat zou echt wel zalig zijn, realistiser maar wel ferm klote als je zonder valt met de politie of andere bendes,... achter je aan

Geplaatst:
comment_703597
Er bestaat al reeds een topic over. Hou dus op met posten ;)

Ga maar lekker daarin posten.. Moet ik voor jullie de link opzoeken?

Ik denk dat ze het zelf wel kunnen vinden hij staat nog op die pagina met alle topics!

Geplaatst:
comment_703608
Welkom op het gtaforum. :bier: Ik denk dat er wel tanken zijn in GTA 4 want in haast alle GTA"s zijn er tanks. ;)

:schater::schater::schater: het gaat niet om een tank maar om tanken; benzine dus.

Er bestaat al reeds een topic over. Hou dus op met posten ;)

Ga maar lekker daarin posten.. Moet ik voor jullie de link opzoeken?

Moderator gedrag.... (overbodig) bovendien was dit al gemeld.

Die post van MisterX is ook vrij overbodig volgens mij.......

Maar het lijkt mij niet handig, want bij van die lange voertuigen missies, zoals dus taxi, Pimping, paramedic, viligante enzovoort zou je dan niet lang vol kunnen houden of je moet dan ineens tanken wat dus heel irritant is. Ik denk dus niet dat R* het erin stopt, want het idee is op zich wel leuk maar het werkt gewoon niet.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti

Geplaatst:
comment_703960

tanken denk ik niet dat het erin komt , natuurlijk is het erg realistisch , maar stel jij bent met een auto aan het rijden die je lang zocht en de benzine is leeg , jah lekker is dat sta je dan :puh: of ook met taxi/brandweer/politie ( ook als hij achter je aan rijd zou het niet zo lekker zijn voor hem ) dusjah , nee denk ik

Geplaatst:
comment_704792

Ik vindt dat Tanken erin moet want het is relistisher. En ik GTA 3 volgens mij had je al Tankstations. En VC ook. In GTA SA ook maar waarmo zouden dat ze erin stoppen als je niet kan tanken :bonk: Dus voor mij mag het er wel in!

-ScOrp1 :sigaar:

Geplaatst:
comment_704808
Ik vindt dat Tanken erin moet want het is relistisher. En ik GTA 3 volgens mij had je al Tankstations. En VC ook. In GTA SA ook maar waarmo zouden dat ze erin stoppen als je niet kan tanken :bonk: Dus voor mij mag het er wel in!

-ScOrp1 :sigaar:

omdat je een tankstation kan laten ontploffen :dans:

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_760178

nee niet tanken want dat is gewoon irritant of er moet een menu zijn dat je dat aan en uit kunt zetten maar ik vind dat het stukje onrealisme er wel moet blijven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.