Geplaatst: 27 februari 200718 jaren comment_621788 Kweet niet had deze week weer zin om te photoshoppen, en dit kwam er uit: Geef maar commentaar wat je wilt en graag een cijfer. Bewerkt: 27 februari 200718 jaren door Maxis
Geplaatst: 27 februari 200718 jaren comment_621799 Je hebt die sig mooi gemaakt!! Die kleuren passen er goed bij en het mannetje erop maakt het het neusje van de zalm Mijn tip: Maak meer sigjes man jij kan het goed!! rating: 8.5 Levi het zal niet meer gebeuren ;) (is niks met jouw bedoeld hoor Maxis) >>> Door .Levi.: Toppie! <<< Bewerkt: 27 februari 200718 jaren door .Levi.
Geplaatst: 27 februari 200718 jaren comment_621806 een 7 de kleuren en alles is wel goed en er is na mijn idee niks mis mee
Geplaatst: 27 februari 200718 jaren comment_621815 een 7de kleuren en alles is wel goed en er is na mijn idee niks mis mee Deze en die rate van die andere boven je zijn niet goed. Lees voortaan de regels van manier van raten of bestudeer mijn rate . als .levi. Ze dag niet heeft heb je er misschien zo weer een warning bij Mijn rate: Opzicht is het een leuke signature maar er is niet veel aangedaan. Kleur background. Bloodspattern brush. Render. Alles in elkaar zetten. Tekst. En klaar. Dat vind ik wel een beetje jammer. Je had met erg veel filters hem veel mooier kunnen maken. Mocht je nog niet heel goed zijn in photoshop raad ik je dit aan. Hier Enhier Daar kan je zien hoeveel dingen je ermee kan doen. Helaas vind ik dit danniet echt super Maar ik kan er ook niet echt uit lezen of je een pro bent of niet Cijfer: Hier boven zie je dus me oordeel. Klinkt slecht. Nou zo kan je het bekijken. Maar weinig hoeft niet altijd slecht te beteken. Aangezien ik niet al je kunsten ken. En of ik weet of je pro bent. En je sig. Word het een 6. KUTGW
Geplaatst: 27 februari 200718 jaren comment_621833 De kleuren zijn een beetje vaag herkenbaar maar hij is voor de rest staan die spatten bloed best goed maar moeten ze allemaal rood zijn en niet groene bloed spatten er door en dat mannetje maakt het helemaal af een 7/10
Geplaatst: 27 februari 200718 jaren comment_621946 vind hem nogal, makkelijk eigenlijk je hebt een achtergrond en die gebrusht en volgens mij ook een blur toegevoegd daar. je render heb ik niets op aan te merken denk ik zo je font is een beetje raar maar heeft wel wat *al die verschillende kleuren* Eindcijfer 6,5/10
Kweet niet had deze week weer zin om te photoshoppen, en dit kwam er uit:
Geef maar commentaar wat je wilt en graag een cijfer.
Bewerkt: door Maxis