Geplaatst: 6 februari 200520 jaren comment_92465 in het begin een character kan kiezen met zjn eigenverhaal lijn heel tof idee. verder lijkt me mooi: - echte grenzen (als je hier overheen komt gaan je sterren weg, denk aan VS / mexico) - meer R3 missies (voor PSX2 gebruikers is dit duidelijk) niet alleen goede R3 missies (brandweer ,tein ect,) maar ook criminele zoals hitman (zonder tyd) ,smokkel missies - een Gang die jij opdrachten kan geven. zelf organiseren van misdaad Bijv, steel dat en dat voor me, of wack em. -oja en (dit heb ik gemist) dat jij kleren kan kopen voor je gangleden, duure pakken enz. allemaal zelfde auto's. Laatste wat ik wil zeggen: het zou een hele prestatie zijn van rockstar dat ze het zo maken dat ,ookal heb je de verhaal lijn uitgespeeld, dat er altyd iets spannends te doen is
Geplaatst: 10 maart 200718 jaren comment_629679 katten, honden, volgels(duifen), dierentuin dieren, boerderij dieren, kinderen en babys puh: (en natuurlijk dat je die organismen kan DOOD schieten ) winter, zomer, herfst, lente. en dat je bijf. ook naar de wc moet... Bewerkt: 10 maart 200718 jaren door avkhymovych
wat vind jij wat bij de nieuwe gta moet komen