Garages, Kleding & Voertuigen.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
Hallo allemaal,
Ik had een vraagje,
Sommige huizen hebben een garage, anderen weer niet, Weet iemand hoeveel plekken er zijn voor auto's? Dan bedoel ik dus niet Garages, maar plekken in de garages.
Is het ook zo dat als een garage 4 bobcats kan houden, dat er dan ook 4 FlatBads in kunnen? Of kunnen er dan maar 3 in (Ook al zou het feitelijk qua ruimte wel 4 in kunnen maar dat Rockstar dat zo niet zo heeft gedaan)
[------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------]
Welke Winkel raden jullie aan als ik:
-Een Monddoekje
-Een tjsa hoe noem je het een Rond petje/hoedje, Dat men soms in de zomer nog wel eens draagt, Hij is rond en word steeds groter, lol. If you know what i mean. In Amerika noemen we het: Sun Hat
-Een legerbroek ofzo, van dat nylon achtige.
-Sneakers
Ik kan het spel momenteel niet spelen dusz...
==========================================================================
Kan je ook ergens je boot opslaan? Ti's alweer een tijdje geleden, ik speelde namelijk meer met Landvoertuigen.
Kan die ''packer'' ook echt iets vervoeren? Of is het net als in Vice City dat ie er dan gewoon af gaat.
BF-Injection of Hotknife voor in de Desert?
Welke Jeep raden jullie aan in de Desert, om mee te scheuren? Hij moet niet zo snel op zijn kant liggen, en een beetje HP is ook niet verkeert natuurlijk.
Zo'n NRG-500 is een snelle motor, maar welke is een goede voor het scheuren in de woestijn?? Ik dacht namelijk zo:
Een Benzine motor is snel,
Een Diesel is Langzaam maar heeft meer trekkracht, dus eentje die ook de berg op komt zou wel handig zijn,
Alvast bedankt voor de moeite, ik kan dit natuurlijk ook zelf allemaal uitvogelen maar ik kan het spel even niet spelen. ik moet wachten op de levering van mijn brander, want die zit op de boot van Amerika naar Nederland
Ik had slimmer moeten zijn, ik had de brander bij de computer en het spel in de verhuisdoos moeten stoppen.
Dit was het wel zo'n beetje..
Vauxhall7 aka Bas
Bewerkt: door Vauxhall7