Geplaatst: 2 maart 200718 jaren comment_624068 Download.:Update soon:. Barrel replacements v 0.1 - Link Removed Generic replacements v0.5 - Rapidshare Inleiding Ik heb een klein project gestart dat de generick objeckts uit SA vervangt. Momenteel alleen de barrels. Waarschijnlijk ga ik nog meer generick objeckts veranderen zoals de bomen. De barrels zijn klaar en ik ga nu verder met de bomen. Het hoofddoel van deze mod is om de *.Col te behouden en alleen de dff en de texture te vervangen. Hierdoor kun je nog steeds MTA spelen zonder te cheaten of bugs. En het zal in single player mode ook een stuk beter er uit zien. Wat kun je er allemaal mee doen? *Deze mod zal de meeste generick objeckts vervangen. *Je zal de mod in MTA kunnen gebruiken zonder te cheaten ofzo. *Het zal er beter uit zien dan het originele . *Het vervangt de originele objeckten dus je kan gewoon andere mods gebruiken zonder problemen te krijgen met ID nr's. Wat is er allemaal zelf gemaakt? Nou als eerste het moddel Dan de texture en de unwrap UVW(heel belangerijk :O) kortom alles Wat ben ik verder van plan. Nieuwe moddels maken voor de bomen. Textures zoeken maken voor de bomen. Kijken wat ik nog meer kan vervangen Wat te doen..:Updates soon:. Barrels die worden vervangen. Barrel1-Het gelevat-valt om-Done Barrel2-Een soort van olievat-valt om-Done Barrel3-Een soort van coal vat open bovenkant met rotzooi erin-valt om-Done Barrel4-Explosief rood vat-valt om en explodeerd-Done kb_barrel_exp-geel vat-Als je er tegen aan rijd wordt het een soort rotje-Done Bomen-Ja wat zouden die doen..-Binnenkort Screens&Video's.:Updates soon:. In-game test video. Rapidshare-Temp Google Video Just a scene 3DSM Renders In-game Grats,Gybrus
Geplaatst: 6 maart 200718 jaren Auteur comment_627231 Ik heb een paar textures uit dat packje van kees gepakt. Helaas moest ik die wel bewerken wat het dus weer mijn textures maakt =D Ja struiken worden ook gepimpt Ja bomen ook Ja Bijna alles uit de generick map in de data map in de sa map =D Grats,Gybrus
Geplaatst: 6 maart 200718 jaren comment_627243 zo mag ik het horen, gybrus!!! want ik vond die van de GTA's zo afschuwelijk en wil al heel lang veranderen maar heb nooit echt inspiratie voor mja maar door jou voel ik me al opgelucht omdat jij dta doet xD Bewerkt: 6 maart 200718 jaren door SWYV
Geplaatst: 6 maart 200718 jaren comment_627258 Mij leek het ook wel leuk om te doen. alleen ik ben er te lui voor (dat is ook de reden dat ik ben blijven zitten maarja ) Ik ben echt benieuwd naar de bomen en planten. KUTGFPW keep up the generics folder pimp work
Geplaatst: 7 maart 200718 jaren Auteur comment_627736 Hallo, Niet interesant meer.... Boom is namelijk af =D Even renderen BRB. Ben ik weer =D Grats,Gyboom =D ---- Even een screen posten. Nou dit is het blaadje/blad Van de uber grote palmboom voor cj zijn huis (dikke stam) De stam is ook af ik ga nog een blad maken en dan de boom aankleden. dit nog een paar keer doen en klaar. Grats Bewerkt: 7 maart 200718 jaren door Dhr.Gybrus
Geplaatst: 7 maart 200718 jaren comment_627915 verdomme ik probeer nu al 3 weeken om een boom te maaken met 3ds. aleen mij lukt het telkens niet. en nu is t u wel gelukt maar k vint hem wel erg mooi.
Geplaatst: 7 maart 200718 jaren Auteur comment_627927 Hallo, Verdumme ik heb een probleem mijn objeckt is veel te licht in gta en ik heb nu beina alles geprobeerd maar het lukt gewoon niet... Het heeft geen schaduw zoals de originele bomen dus ik denk dat R* een speciaal trucje heeft wwist ik maar wat :O Iemand een idee? Grats,Gybrus Fixed Na een beetje vertex painting Ik moet het alleen nog eens overdoen en ik ben er achter gekomen dat als je een hele moeilijke alfa hebt en dan ook nog vertex paint dat je alfa een beetje gaat trippen in gta dus dat je de lucht ziet inplaats van wat er achter die alfa ligt :O Naja final soon Grats,Gybrus Bewerkt: 7 maart 200718 jaren door Dhr.Gybrus
Geplaatst: 7 maart 200718 jaren Auteur comment_628116 Haha, Dit is leuk Ik moet nog een beetja aan die boom sleutelen en dan naai ik die andere palmbomen recht en dan ehm ga ik even met die bosjes spelen Momenteel mta spelen met mijn horny barrels Grats,Gybrus Binnenkort een beta release van mijn fix your loading screen mod
Geplaatst: 10 maart 200718 jaren Auteur comment_629671 Hallo, Over mijn vorige palmboom was ik helemaal niet tevreden dus ik heb hem even opnieuw gemmodeld. Screen. Hij ziet er al een stuk beter uit dan de oude en hij is zelfs nog wip =O Todo: Soort lianen er tussen proppen Dat wordt teveel jungle deksel boven op de boom maken =D :done Grats Bewerkt: 10 maart 200718 jaren door Dhr.Gybrus
Geplaatst: 10 maart 200718 jaren comment_629698 die palmoboom is masterlijk. super. waneer ingame schreens ?? de deatil is ech super. k kan niet wachten
Geplaatst: 10 maart 200718 jaren comment_629764 Hallo,Over mijn vorige palmboom was ik helemaal niet tevreden dus ik heb hem even opnieuw gemmodeld. Screen. http://img177.imageshack.us/img177/6647/treely8.jpg Hij ziet er al een stuk beter uit dan de oude en hij is zelfs nog wip =O Todo: Soort lianen er tussen proppen Dat wordt teveel jungle deksel boven op de boom maken =D :done Grats ubergeile palmboom man!!! ik verlang net als kees of meer dan hem om hem ingame te hebben!!!
Geplaatst: 10 maart 200718 jaren Auteur comment_629780 =D ingame 1-1440x900 =D Grats Bewerkt: 10 maart 200718 jaren door Dhr.Gybrus
Geplaatst: 10 maart 200718 jaren comment_629830 veeeeet 'K vind hem alleen wel een beetje donker op dat laatste plaatje.. (als je zo die originele ziet erachter, die is zo veel lichter, maarja.. )
Geplaatst: 10 maart 200718 jaren comment_629870 Yay, dikke gangsta dopesh!t! Nee even serieus, het ziet er echt mooi uit. Echt 999x10^99 (ik zou dit niet proberen uit te rekenen) keer beter uit dan de originele SA palmbomen. Ik ga 'm meteen weer ingame zetten! Btw, die tonnetjes van jou zien er stukken beter uit dan de originelen. KUTOMGWTFBBQGW, PWC, Grtz Puma. @ kees1991: Ik verheug me al op je texturespack
Geplaatst: 10 maart 200718 jaren comment_629906 die palmboom siet er echt 10X beeter uit dat t orgineel. echt tof gemaakt. puma mischien als je geluk heb deze week nog wel.
Download.:Update soon:.
Barrel replacements v 0.1 - Link Removed
Generic replacements v0.5 - Rapidshare
Inleiding
Ik heb een klein project gestart dat de generick objeckts uit SA vervangt.
Momenteel alleen de barrels.
Waarschijnlijk ga ik nog meer generick objeckts veranderen zoals de bomen.
De barrels zijn klaar en ik ga nu verder met de bomen.
Het hoofddoel van deze mod is om de *.Col te behouden en alleen de dff en de texture te vervangen.
Hierdoor kun je nog steeds MTA spelen zonder te cheaten of bugs.
En het zal in single player mode ook een stuk beter er uit zien.
Wat kun je er allemaal mee doen?
*Deze mod zal de meeste generick objeckts vervangen.
*Je zal de mod in MTA kunnen gebruiken zonder te cheaten ofzo.
*Het zal er beter uit zien dan het originele
.
*Het vervangt de originele objeckten dus je kan gewoon andere mods gebruiken zonder problemen te krijgen met ID nr's.
Wat is er allemaal zelf gemaakt?
Nou als eerste het moddel
Dan de texture
en de unwrap UVW(heel belangerijk :O)
kortom alles
Wat ben ik verder van plan.
Nieuwe moddels maken voor de bomen.
Textures zoeken maken voor de bomen.
Kijken wat ik nog meer kan vervangen
Wat te doen..:Updates soon:.
Barrels die worden vervangen.
Barrel1-Het gelevat-valt om-Done