Geplaatst: 2 maart 200718 jaren comment_624068 Download.:Update soon:. Barrel replacements v 0.1 - Link Removed Generic replacements v0.5 - Rapidshare Inleiding Ik heb een klein project gestart dat de generick objeckts uit SA vervangt. Momenteel alleen de barrels. Waarschijnlijk ga ik nog meer generick objeckts veranderen zoals de bomen. De barrels zijn klaar en ik ga nu verder met de bomen. Het hoofddoel van deze mod is om de *.Col te behouden en alleen de dff en de texture te vervangen. Hierdoor kun je nog steeds MTA spelen zonder te cheaten of bugs. En het zal in single player mode ook een stuk beter er uit zien. Wat kun je er allemaal mee doen? *Deze mod zal de meeste generick objeckts vervangen. *Je zal de mod in MTA kunnen gebruiken zonder te cheaten ofzo. *Het zal er beter uit zien dan het originele . *Het vervangt de originele objeckten dus je kan gewoon andere mods gebruiken zonder problemen te krijgen met ID nr's. Wat is er allemaal zelf gemaakt? Nou als eerste het moddel Dan de texture en de unwrap UVW(heel belangerijk :O) kortom alles Wat ben ik verder van plan. Nieuwe moddels maken voor de bomen. Textures zoeken maken voor de bomen. Kijken wat ik nog meer kan vervangen Wat te doen..:Updates soon:. Barrels die worden vervangen. Barrel1-Het gelevat-valt om-Done Barrel2-Een soort van olievat-valt om-Done Barrel3-Een soort van coal vat open bovenkant met rotzooi erin-valt om-Done Barrel4-Explosief rood vat-valt om en explodeerd-Done kb_barrel_exp-geel vat-Als je er tegen aan rijd wordt het een soort rotje-Done Bomen-Ja wat zouden die doen..-Binnenkort Screens&Video's.:Updates soon:. In-game test video. Rapidshare-Temp Google Video Just a scene 3DSM Renders In-game Grats,Gybrus
Geplaatst: 11 maart 200718 jaren comment_630219 Lijkt me een leuke mod, maar ben je ook vanplan om Lantaarnpalen, stoplichten en al die straatzooi te vervangen? Lijkt me wel vet als dat gebeurt. Misschien had je dat al gepost; sorry dan.
Geplaatst: 22 maart 200718 jaren comment_637482 GYBRUS!!! waar blijf jij met de volgende updates enz... i want more to see and have it in my SA !!!
Geplaatst: 22 maart 200718 jaren Auteur comment_637561 HeHe Ik heb het een beetje druk met school xD Mischien dat ik vandaag de palmboompies afmaak =D Grats
Geplaatst: 7 april 200718 jaren Auteur comment_649392 Hehe iemand die post =D ja ik moet even melden dat ik door de week niet mag computeren dus ook niet kan moddelen. Dus de mod zal erg langzaam vorderen. ;-( nou dat was het weer. Grats @Swyv \/: Bewerkt: 8 april 200718 jaren door Dhr.Gybrus
Geplaatst: 7 april 200718 jaren comment_649435 !!! GYBRUS!!! niet mag computeren? stoute ouders heb jij maar goed ik zal dan maar met GEEN geduld wachten hoor
Download.:Update soon:.
Barrel replacements v 0.1 - Link Removed
Generic replacements v0.5 - Rapidshare
Inleiding
Ik heb een klein project gestart dat de generick objeckts uit SA vervangt.
Momenteel alleen de barrels.
Waarschijnlijk ga ik nog meer generick objeckts veranderen zoals de bomen.
De barrels zijn klaar en ik ga nu verder met de bomen.
Het hoofddoel van deze mod is om de *.Col te behouden en alleen de dff en de texture te vervangen.
Hierdoor kun je nog steeds MTA spelen zonder te cheaten of bugs.
En het zal in single player mode ook een stuk beter er uit zien.
Wat kun je er allemaal mee doen?
*Deze mod zal de meeste generick objeckts vervangen.
*Je zal de mod in MTA kunnen gebruiken zonder te cheaten ofzo.
*Het zal er beter uit zien dan het originele
.
*Het vervangt de originele objeckten dus je kan gewoon andere mods gebruiken zonder problemen te krijgen met ID nr's.
Wat is er allemaal zelf gemaakt?
Nou als eerste het moddel
Dan de texture
en de unwrap UVW(heel belangerijk :O)
kortom alles
Wat ben ik verder van plan.
Nieuwe moddels maken voor de bomen.
Textures zoeken maken voor de bomen.
Kijken wat ik nog meer kan vervangen
Wat te doen..:Updates soon:.
Barrels die worden vervangen.
Barrel1-Het gelevat-valt om-Done