Jump to content
Geplaatst:
comment_624070

Hey,

Ik heb een probleempje met moviemaker. Ik kan geen liedjes meer plaatsten ? Het kon gisteren nog , maar opeens deed mijn computer raar. Ik heb hem afgezet en ik wou verder doen met Moviemaker. Ik wou een liedje invoegen maar het lukte niet , ik doe het nochtans juist. Ik doe het als volgt : Ik druk op audio of muziek invoegen en dan doe ik Mijn Documenten/Muziek/iTunes/Redhotchilipeppers/MothersMilk en waneer ik het laatste bestand open ( het is een legale cd) komt er niets te staan?

Hoe komt dit ?

Groetjes,

Aeroplane

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_624769

Hey,

Ik heb dus op Add gedrukt en dan het nummertje aangeklikt.

Maar ik weet niet wat ik voor de rest moet doen. Ik zie niets met Mp3 staan en ook geen Output Folder?

Aeroplane

EDIT : Iedereen Hartelijk Bedankt! Ik heb het niet hetzelfde gedaan met Output Folder ofzoiets, maar het is toch gelukt. Bedankt!

Groetjes,

Aeroplane

Bewerkt: door Aeroplane

Geplaatst:
comment_624876
Hey,

Ik heb dus op Add gedrukt en dan het nummertje aangeklikt.

Maar ik weet niet wat ik voor de rest moet doen. Ik zie niets met Mp3 staan en ook geen Output Folder?

Aeroplane

EDIT : Iedereen Hartelijk Bedankt! Ik heb het niet hetzelfde gedaan met Output Folder ofzoiets, maar het is toch gelukt. Bedankt!

Groetjes,

Aeroplane

Leuk te horen dat het gelukt is. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.