1.De ze beredeniring((((((((GELT ALLEEN ALS IE VOOR DE COMP OOK UIT KOMT!!))))))
Nu heeft Sony ook al een contract getekent voor xtra spullen in GTA IV.
Maar Xbox was eerder die had ook voor xtra episodes, wapens, wagens een contract.
Xbox is van Microsoft;
alle computers hebben Windows, ]Windows is ook van Microsoft. Dus dan zou dat ook gelden voor de comp dat die extra dingen er komen.
zou dit zo zijn? want dan vraag ik me af.
2. Microsoft kan ook nog een vuile truck uit halen om gta IV te laten komen voor Winows Vista! zodat we Vista moeten kopen en zij rijker worden.
zou microsoft dit doen?
Want er is namelijk nog niks bekent over of ie voor de comp uit komt mss wel een paar maanden later. Maar dan hebben ze alles kunne porten naar codering( of zoiets ) van Vista en zo. dan hebben de Xp gebruikers waar onder ik en nog miljoenen mensen die voor gta IV wachten op comp met Xp er niks aan! :O
dus het zou kunnen dat Microsoft met R* hebben afgesproken dat:
ze een paar maanden moesten wachten voor het maken voor de PC versie van IV voor Vista.
Edit: leestekens toe gevoegd dankje voor de tip White gold en goede opmerking over Vista het is idd wat ik in de filmpjes heb gezien Windows Bugsta
1.De ze beredeniring((((((((GELT ALLEEN ALS IE VOOR DE COMP OOK UIT KOMT!!))))))
Nu heeft Sony ook al een contract getekent voor xtra spullen in GTA IV.
Maar Xbox was eerder die had ook voor xtra episodes, wapens, wagens een contract.
Xbox is van Microsoft;
alle computers hebben Windows, ]Windows is ook van Microsoft. Dus dan zou dat ook gelden voor de comp dat die extra dingen er komen.
zou dit zo zijn? want dan vraag ik me af.
2. Microsoft kan ook nog een vuile truck uit halen om gta IV te laten komen voor Winows Vista! zodat we Vista moeten kopen en zij rijker worden.
zou microsoft dit doen?
Want er is namelijk nog niks bekent over of ie voor de comp uit komt mss wel een paar maanden later. Maar dan hebben ze alles kunne porten naar codering( of zoiets
) van Vista en zo. dan hebben de Xp gebruikers waar onder ik en nog miljoenen mensen die voor gta IV wachten op comp met Xp er niks aan! :O
dus het zou kunnen dat Microsoft met R* hebben afgesproken dat:
ze een paar maanden moesten wachten voor het maken voor de PC versie van IV voor Vista.
Edit: leestekens toe gevoegd dankje voor de tip White gold
en goede opmerking over Vista
het is idd wat ik in de filmpjes heb gezien Windows Bugsta
Bewerkt: door Sseb