Goed hier komt ie..ik was met een missie Catalyst, op een gegeven moment in de tunnel was het mission failed (zoals altijd bij mij) Heel vaag..in ieder geval reed ik verder de tunnel in en werd om ringt door de politie wat al nergens op sloeg..ik bedoel het was toch missie failed..je kon niet verder met je auto,omdat je niet de volgende stad in mocht, ik vloog met mijn wagen ergens over een railing en belandde in een bos met veel mist, later belandde ik op een plek wat wel een legerbasis leek en verder kwam ik bij een wit huisje en er stond Haunted house...dit klopt niet echt volgens mij.
Haunted House is helemaal niet in Los Santos toch?
Maar ik werd overhoop geknald door de politie en kan die plek niet meer vinden. Volgens mij was het een foutje in het spel, dat ik ergens belandde terwijl ik nog niet daar mocht komen omdat ik de missies in Los Santos nog niet (erg he?) heb volbracht. Vandaar dat de cheat code 'minder je wanted rang ( ) ook niet werkte. Elke keer als ik dat in dat bos deed dan kwamen er meer cops.
Snappen jullie het een beetje??? :blink: Of denk je nu ook van dat kind is nie helemaal :blink: :unsure: ? He?
Goed goed ik ben al niet zo kapot van dat haunted house gedoe..en volgens mij zie ik ze vliegen. Zal ik je eens vertellen hoe lang ik over de eerste missie van OG heb gedaan? heel lang..( <_< ) goed he? Ik knalde constant met die moter tegen een paal! :lol:
Goed hier komt ie..ik was met een missie Catalyst, op een gegeven moment in de tunnel was het mission failed (zoals altijd bij mij) Heel vaag..in ieder geval reed ik verder de tunnel in en werd om ringt door de politie wat al nergens op sloeg..ik bedoel het was toch missie failed..je kon niet verder met je auto,omdat je niet de volgende stad in mocht, ik vloog met mijn wagen ergens over een railing en belandde in een bos met veel mist, later belandde ik op een plek wat wel een legerbasis leek en verder kwam ik bij een wit huisje en er stond Haunted house...dit klopt niet echt volgens mij.
Haunted House is helemaal niet in Los Santos toch?
Maar ik werd overhoop geknald door de politie en kan die plek niet meer vinden. Volgens mij was het een foutje in het spel, dat ik ergens belandde terwijl ik nog niet daar mocht komen omdat ik de missies in Los Santos nog niet (erg he?) heb volbracht. Vandaar dat de cheat code 'minder je wanted rang (
) ook niet werkte. Elke keer als ik dat in dat bos deed dan kwamen er meer cops.
Snappen jullie het een beetje??? :blink: Of denk je nu ook van dat kind is nie helemaal :blink: :unsure: ? He?
Goed goed ik ben al niet zo kapot van dat haunted house gedoe..en volgens mij zie ik ze vliegen. Zal ik je eens vertellen hoe lang ik over de eerste missie van OG heb gedaan?
heel lang..( <_< ) goed he? Ik knalde constant met die moter tegen een paal! :lol:
Bewerkt: door XPr0MatriX