Geplaatst: 3 maart 200718 jaren comment_624891 aangezien er in mijn vorige topic niet meer werd gepost maak ik een nieuwe topic aan... Rate van 1 tot 10.
Geplaatst: 3 maart 200718 jaren comment_625188 Ik zal het eens raten hé. Mijn eerste indruk van deze sig is zeer goed. Maar ik vind wel dat je nogal donkere kleuren gebruikt. (Vb.: De bomen en het mannetje) Je kunt het mannetje moeilijk zien met de donkere achtergrond. De tekst is wel duidelijk leesbaar, behalve het zwarte woord (returned). Mijn punten zijn: 8/10
Geplaatst: 3 maart 200718 jaren comment_625202 Mooie sig, alleen is het niet helemaal mijn stijl, en de kleuren zijn zoals weci al zei iets de donker als je het mij vraagt. 7/10
Geplaatst: 3 maart 200718 jaren Auteur comment_625212 Ik zal het eens raten hé. Mijn eerste indruk van deze sig is zeer goed. Maar ik vind wel dat je nogal donkere kleuren gebruikt. (Vb.: De bomen en het mannetje) Je kunt het mannetje moeilijk zien met de donkere achtergrond. De tekst is wel duidelijk leesbaar, behalve het zwarte woord (returned). Mijn punten zijn: 8/10 Waar zie jij bomen?
Geplaatst: 3 maart 200718 jaren comment_625241 Ik zal het eens raten hé. Mijn eerste indruk van deze sig is zeer goed. Maar ik vind wel dat je nogal donkere kleuren gebruikt. (Vb.: De bomen en het mannetje) Je kunt het mannetje moeilijk zien met de donkere achtergrond. De tekst is wel duidelijk leesbaar, behalve het zwarte woord (returned). Mijn punten zijn: 8/10 Waar zie jij bomen? Die hele bos waar ik die streep omheen heb gezet dat zijn bomen althans, dat denken we... EDIT: Het kunnen ook vleugels zijn Bewerkt: 3 maart 200718 jaren door Steel Dogg
Geplaatst: 3 maart 200718 jaren comment_625247 Ik zal het eens raten hé. Mijn eerste indruk van deze sig is zeer goed. Maar ik vind wel dat je nogal donkere kleuren gebruikt. (Vb.: De bomen en het mannetje) Je kunt het mannetje moeilijk zien met de donkere achtergrond. De tekst is wel duidelijk leesbaar, behalve het zwarte woord (returned). Mijn punten zijn: 8/10 Waar zie jij bomen? Die hele bos waar ik die streep omheen heb gezet dat zijn bomen althans, dat denken we... EDIT: Het kunnen ook vleugels zijn Sorry maar mag ik even laggen. IK weet niet of jij nog nooit in je leven vleugels hebt gezien maar dan bij deze . Zodat de volgende mensen daarop wel goed kunnen raten.
Geplaatst: 3 maart 200718 jaren comment_625354 ik wist gelijk al als het vleugels waren raten: ik vind hem zoals de anderen ook al zeggen aardig donker, de tekst vind ik er neit echt goed bij passen, de achtergrond is wel weer leuk. rate: 7.0
Geplaatst: 3 maart 200718 jaren comment_625390 Eerste gezicht mooie sig. Goede achtergrond in vergelijking met de render. Minpunt is de text, Je hebt een te fel rode kleur gebruikt waardoor de hele sig een beetje slordig wordt. 6/10
aangezien er in mijn vorige topic niet meer werd gepost maak ik een nieuwe topic aan...
Rate van 1 tot 10.