Jump to content
Geplaatst:
comment_624939

Via de zoekfunctie kon ik niets specifiek vinden. Daarom maak ik dit topic aan.

We hebben allemaal wel eens de radio aan(gehad). Ik zelf heb hem bijna altijd aan wanneer ik ergens mee bezig ben. De keuze uit zenders is natuurlijk enorm maar ook jullie zullen wel je favoriete zender hebben.

Hieronder heb ik even een lijstje gemaakt van radiozenders waarop je kunt stemmen:

• Caz

• Q-Music

• Sky radio

• Radio 10 Gold :$

• Veronica FM

• Flash FM

• Slam FM

• 3 FM

• Radio 538

• Andere radio zender…

Dit zijn natuurlijk maar een aantal radio zenders die in Nederland zijn te ontvangen. Volgens mij zijn dit de meest bekende radiozenders , hierop kunnen we dus gaan stemmen welke jij de beste vindt.

Mijn stem gaat trouwens uit naar Caz. Op mijn vorige stageplek heb ik veertien dagen geluisterd naar Caz en thuis heb ik het gewoon simpelweg overgenomen. Weinig gelul en veel muziek, dat is wat je wil op de radio. Toppertje!

Let’s Vote!

Bewerkt: door Blink

• Reacties 45
  • Bezichtigingen 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Welke Radiozender verkies jij? 51 leden hebben gestemd

1. 1. Welke Radiozender verkies jij?

• Caz
      5
    • Q-Music
      10
    • Sky Radio
      2
    • Radio 10 Gold
      1
    • Flash FM
      0
    • Slam FM
      3
    • 3FM
      2
    • Radio 538
      9
    • Veronica FM
      3
    • Anders namelijk ....
      14
    • 0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_675953
City FM Classic Rock, vreemd dat die er niet bijstaat, dat is de enige zender met pure Classic Rock die niet gebonden is aan een playlist van 2000 nummers wat Veronica trouwens wel is,

om maar mijn eigen mening te geven: Veronica is bagger, serieus ze draaien niet eens de beste 80's en 90's muziek ik bedoel maar Anouk :bonk:

Helemaal mee eens, City FM :dans:

Geplaatst:
comment_677907

Ik heel veel :D.Voor gewoon Radio 538 en Caz enzovoort...Maar me echte topper is Fresh Fm (Niet Flash Fm hierboven).Toen ik naar de autoRAI ging gingen we effe een pauze maken in Utrecht en ik had daar de hele tijd Fresh Fm opstaan.Echt lekkre nummers.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.