Jump to content

TomTec Media Speler

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn telefoon met MP3 speler is laatst op de grond gedonderd waar door er nu een blijvende vlek in het beeldscherm zit, heel vervelend want zo kan ik niet bekijken hoeveel energie mijn Telefoon nog over heeft.

Een Ipod is voor mij iets te veel van het goede dus ben ik opzoek gegaan naar een alternatief. Al snel kwam ik terecht bij de mediaplayer van Tomtec die je bij BartSmit kan kopen voor een prijsje van 54 euro. Je hebt dan 1 Gigabyte aan geheugen, voor mij meer dan genoeg :clown:

Mijn vraag is echter: Wie heeft deze MP3 Speler en kan me wat meer informatie geven over het apparaatje?

Je zou me er erg mee helpen!

Nog wat aanvullende informatie:

Topkwaliteit digitale mediaplayer van Tom Tec. Deze stoere, zwarte mediaplayer biedt je verschillende mogelijkheden. Je kunt muziek afspelen, foto's en filmpjes bekijken, geluidsopnames maken en afspelen!

Download de leukste liedjes en zet deze op de coole mediaplayer! Ook is het mogelijk om een CD op je computer te zetten, om te vormen in MP3-formaat en deze dan op de mediaplayer te zetten! Je kunt deze 2 opties uiteraard ook combineren, zodat je op de hoogte blijft van de laatste muziek!

De mediaplayer heeft 1GB geheugen, je kunt er tot maximaal 40 uur muziek mee afspelen. Er zit een accu in de mediaplayer waarmee je ongeveer 16 uur muziek kunt luisteren. Met ingebouwde equalizer. De mediaplayer heeft ook een geluidsopname functie.

Tevens heeft de speler een Nederlandstalig kleuren display! Het menu werkt daardoor heel gemakkelijk. Er zit een Nederlandstalige handleiding bij en een Nederlandse helpdesk voor eventuele technische ondersteuning.

Afmetingen van de mediaplayer: 4 x 0.8 x 9 cm.

Het pakket bevat:

Mediaplayer (zwart)

Stereo earphones

USB kabel

Trendy nekkoord

Tasje

Oplader

Handleiding

Afmetingen van de verpakking: L15 x B4.5 x H14 cm.

Gewicht: ca. 226 gram.

Foto:

0158737iq2.jpg

Geplaatst:

Wannabe iPod :puh: Aan de prijs te zien is de kwaliteit niet zo goed als de iPod, maar aan de andere kant kan dit wel een oplossing zijn als je op je budget moet letten.

Geplaatst:

Neem de Packard Bell AudioDiva, €45,- bij Dixons. Ik heb hem zelf ook, en het is een goed ding die over 1 GB geheugen beschikt. Verder zit er een voice-recorder bij op.

audiodiva_premium_340x250.jpg

Geplaatst:

Interessant, misschien is die ook wat voor mij.

Ferre, zit daar ook een display op.

Daarmee bedoel ik echt een beeldscherm die opties bieden die ook bij de iPod te vinden zijn.

Ik heb zelf namelijk nu een MP3 waar je alleen je liedje kunt zien enzo.

Dus geen foto's en filmpjes

Zit dat op die Packard Bell AudioDiva wel?

Geplaatst:
Nee, dat niet, maar het geluid is fascinerend.

Dan ben ik benieuwd hoe het klinkt met In-Ear oordopjes van Sennheiser. :clown: Geloof me, die oordopjes die standaard bij jouw MP3 speler zitten zijn verre van goed.

deze oordopjes zijn aan te raden. Zuiver geluid en ruisloos.

Geplaatst:

Beter kan ik niet zeggen, omdat ik nooit iets met een shuffle gedaan heb. Maar deze heeft een display en extra's in instellingen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...