Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_625443

Hey allemaal. Veel topics over GTA IV en 1 over de trailer. Maar wat verwacht jij ervan? Daar bedoel ik mee, hoelang denk je dat het filmpje duurt, zie je personages of alleen omgevingen, zie je functies en meer van dat soort dingen.

Zelf verwacht ik naast het filmpje ook nog meer informatie. Zelf denk ik ook dat we de sfeer, jaartal en hoofdpersoon te weten/zien krijgen. Voor de rest kan ik bijna niet wachten.

Nu jullie :dans:

• Reacties 57
  • Bezichtigingen 3.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_637032

Moet je nu even de klok van Windows vooruit zetten naar 31 maart ofzo en dan naar gta4.com gaan. Dan kom je op index2.html. Nog niet ingevuld natuurlijk. Maar het is dus wel degelijk tijdgeschakeld.

Geplaatst:
comment_637060
Moet je nu even de klok van Windows vooruit zetten naar 31 maart ofzo en dan naar gta4.com gaan. Dan kom je op index2.html. Nog niet ingevuld natuurlijk. Maar het is dus wel degelijk tijdgeschakeld.

Inderdaad.. Hij telt af en je word automatisch doorgeschakeld naar de trailer om 12 uur snachts. Zoals hierboven kun je dit testen door de tijd van je pc (rechtsonder) even aan te passen naar 30 maart.

Geplaatst:
comment_637215

denk dat het een reclame filmpje wordt met een paar wilde agtervolgingen en heftige explosies,

maar hoop dat er te zien is wat voor steden het zijn dar ben ik wel benieuwd naar

Geplaatst:
comment_637407

Hopelijk duurt trailer langer dan één minuut :D want bij al die trailers als hun game nog niet uit is maar als ze een trailer releasen dan duurt meestal 1 minuut .

Geplaatst:
comment_637513
ik denk dat die 5 minuten duurd en dat je alle nieuwe features ziet

5 minuten is lang voor een trailer hoor, denk dat ie hooguit een minuutje of 2 zal duren.

Geplaatst:
comment_637516

ik denk dat je de hoofdrolspeler niet gaat kunnen zien want bij al die andere is dat ook zo, je ziet hen alleen in auto's of op motors maar ik denk niet dat je hem al kunt zien op straat lopen of zo !!!!

Geplaatst:
comment_637519

Ik denk trouwens ook niet dat je ingame features ziet, en dat je net als SA alleen een paar beelden ziet..

Zou wel teleurstellend zijn trouwens :-(:duh:

Bewerkt: door Mark B.

Geplaatst:
comment_637763

Misschien zal je vanzelf wel wat dingen herkennen, bekende gebouwen ofzo, bijvoorbeeld dat je de Big Ben ziet of Het Witte Huis of Het Vrijheidsbeeld. Bij het San Andreas filmpje herkende ik meteen de Golden Gate Bridge, Las Vegas en die puntige dingen,kunstwerken ofzo en het Hollywood sign uit Los Angeles.

Geplaatst:
comment_637847

Je kan misschien wel zien of het een arme of een rijke buurt is,

meestal is het een arme buurt waar veel problemen zijn.

Het komt niet vaak voor dat de trailer eerder uitkomt dan de sreenshots

R* heeft het allemaal goed verborgen kunnen houden

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.