Jump to content
Geplaatst:
comment_625443

Hey allemaal. Veel topics over GTA IV en 1 over de trailer. Maar wat verwacht jij ervan? Daar bedoel ik mee, hoelang denk je dat het filmpje duurt, zie je personages of alleen omgevingen, zie je functies en meer van dat soort dingen.

Zelf verwacht ik naast het filmpje ook nog meer informatie. Zelf denk ik ook dat we de sfeer, jaartal en hoofdpersoon te weten/zien krijgen. Voor de rest kan ik bijna niet wachten.

Nu jullie :dans:

• Reacties 57
  • Bezichtigingen 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_641132

Ik hoop niet dat hij ge pre-rendered is, maar dat het ingame footage is.

Ander heb je niet zo super veel aan de trailer :duh:

Geplaatst:
comment_641312

volgens mij gaan we de hoofdpersonage zien.en zien waar hij vandaan komt en dan gebeurt er iets spannends ,hij wordt opgebelt om te horen dat er een dierbare in gevaar is en dan wat reclame en de credits ^_^^_^:Y:D:klap::cab:

ik wacht nog 9 uur en 50 min

op DE TRAILER

Geplaatst:
comment_641404

haha het jaartal zullen we snel weten ^_^

daalijk is het in d e toekomst dat zou pas grappig zijn :tu:

of een stukje in de toekomst nog beter want dat sinc-fction gedoe hou ik nii van

ook al is batlefiel 2142 wel leuk :dans:

Geplaatst:
comment_641635

De trailer zal denk ik niet zo lang duren. ''slecht 1 minuut''.

Verder zal de trailer de hoofdpersoon, land, omgeving bevatten denk ik. :bier:

En dan op het einde van de trailer de oude bekende gezegde: GrandTheftAuto IV coming soon october 2007. :klap:

zoiets. Maar ik denk dat dit de opening is naar meer informatie van de nieuwe Gta!:) die eraan komt natuurlijk!:puh:

Bewerkt: door MrGrandtheftauto

Geplaatst:
comment_641640

Je moet gwn de vorige trailers kijken allemaal hetzelfde zo kan je al zien hoe

het er uit gaat zien die trailer , gwn wat personages , wat nieuwe functies , voertuigen , paar gebouwen en landschap

mannetje die staat te schieten en dan is tie afgelopen denk ik :klap:

Geplaatst:
comment_641644

Als je naar de vorige trailers kijkt duren ze 2 tot 3 minuten enzo denk ik het ook bij GTAIV

4 uur en 20 min. en dan weten we meer! :eten: * lijk net dat ik honger heb :puh:

Geplaatst:
comment_641859

Verwacht niet teveel,,, het word geen gameplay trailer of iets dergelijks! Ze laten alleen beelden zien die de game vanuit een zo mooi mogelijk standpunt laten zien!

Dus eventjes een close up van een straat,, het weer! Draw distance,, en dan einde trailer!

We zijn nog lang niet Okt/Nov dus zullen ze de spanning nog wel wat willen opbouwen!

En zeg nu zelf worden Trailers altijd met zoveel bombarie aangekondigd? Dus verwacht een trailer die hellemaal marketing gericht is en die goed voorbereid is om zoveel mogelijk kritiek aan de kant te houden!

LAAT MAAR KOMEN DIE TRAILER,, k ben benieuwd! :eten::eten:

Geplaatst:
comment_642211

Wat we verwachten van de trailer... ja dat klinkt nu logisch... de trailer is online sinds vannacht. Dus nu moet je niks meer verwachten. ;) Dus ik denk dat dit topic wel opslot kan.

Niet eens met een slotje? ---> Stuur mij een PB.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.