- Reacties 53
- Bezichtigingen 9.2k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Mythbuster 21 posts
-
FerryN 3 posts
-
Rullez 2 posts
-
GTA007 2 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Hier is hij dan, de eerste Grave Digger mod voor SA
Zelf gemaakt, met wat hulp van SWYV, die hem ingame heeft gezet.
Grave Digger download
BTW: De textures met "Grave Digger" op de zijkant zijn wel goed nu, ookal staan ze op de plaatjes verkeerd, deze zijn gefixed. Ik ben zelf echt heel blij met het resultaat, omdat ik dit model al een hele tijd geleden had afgemaakt, maar hem niet ingame kreeg, en toen heeft SWYV hem ingame gezet
Hij is voor San Andreas.
Ook is de reflectie weg, want deze vond ik iets te heftig, de reflectie is nu zegmaar zoals op het laatste plaatje.
Zeg maar wat jullie ervan vinden
Oja, de plaatjes zijn wel een beetje vaag, maar ik heb niet beter, en kan nu geen nieuwe maken(moet huiswerk doen
)
Greetz Mythbuster
By the way: Ik ben ook bezig met een Banshee Xtreme (Dune Buggy style), een Banshee met de vering en wielen van de Bandito, helemaal zonder motorkap, zonder bumpers, geen spatborden aan de voorkant, geen achterklep. Daarvan ook maar een plaatje geupload
Ik ben al ietsjes verder dan op de plaatjes, maar dat valt toch niet erg op, de rollcage op het dak is een stuk breder geworden bijvoorbeeld, en er zit al een balk aan de voorkant(waaraan een schuine plaat word gemaakt, zoals in het echt bij 4x4's, waardoor als je met de neus neerkomt in een zandberg, dat je gewoon op je wielen gaat, ipv over de kop....
De rollcage word denk ik blanke metaal kleur ofzo, (in ieder geval zonder roest enzo) en de schokdempers(die blauwe ringen eromheen zegmaar) worden oranje of een andere hele felle kleur.
EDIT: Chevy C-10 uit een post hieronder:
Chevrolet C-10 Custom pick-up Argentina
Bewerkt: door Mythbuster