Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_626441

Kan jouw PC GTA IV aan? Weet je het niet, vraag het hier dan!

Als je iets van computers af weet kan je natuurlijk eerst je computer vergelijken met de GTA IV Systeemeisen, te vinden op WikiGTA.

Als je de specificaties van je computer niet weet, kan je deze vinden door Flitskikker InfoTool (download) te gebruiken.

Can You Run it, een internetsite die test of je PC bepaalde games aan kan, is niet betrouwbaar!

Bewerkt: door Joriz

• Reacties 2k
  • Bezichtigingen 182.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1718556

Om het even te verduidelijken want volgens mij snap je er nog steeds helemaal niets van. :puh:

De Processor, ofwel CPU, is misschien wel het belangrijkste onderdeel in je PC. Het voert alle berekeningen e.d. uit. De processor die jij hebt is al een wat oudere, namelijk een Pentium 4. Dat is dan ook de reden dat GTA IV het niet doet. Je processor is niet snel genoeg om hedendaagse games te kunnen spelen.

Op de doos van GTA IV staat inderdaad 2.4 Ghz, en jouw processor draait inderdaad op 3.0 Ghz. Als je, zoals jij (no offence), niets van hardware af weet is het inderdaad logisch om te veronderstellen dat je computer het aankan. Echter betreft het in dit geval een heel andere processor, namelijk een Core 2 Duo processor. De zogeheten architectuur in die processor is veel nieuwer en beter dan van een Pentium 4. Zodoende is een Core 2 Duo processor op 2.4 Ghz veel sneller dan een Pentium 4 processor op 3 Ghz. De kloksnelheid (in Ghz) zegt namelijk lang niet alles over een CPU.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is voor je!

Geplaatst:
comment_1718562

Om het even te verduidelijken want volgens mij snap je er nog steeds helemaal niets van. :puh:

De Processor, ofwel CPU, is misschien wel het belangrijkste onderdeel in je PC. Het voert alle berekeningen e.d. uit. De processor die jij hebt is al een wat oudere, namelijk een Pentium 4. Dat is dan ook de reden dat GTA IV het niet doet. Je processor is niet snel genoeg om hedendaagse games te kunnen spelen.

Op de doos van GTA IV staat inderdaad 2.4 Ghz, en jouw processor draait inderdaad op 3.0 Ghz. Als je, zoals jij (no offence), niets van hardware af weet is het inderdaad logisch om te veronderstellen dat je computer het aankan. Echter betreft het in dit geval een heel andere processor, namelijk een Core 2 Duo processor. De zogeheten architectuur in die processor is veel nieuwer en beter dan van een Pentium 4. Zodoende is een Core 2 Duo processor op 2.4 Ghz veel sneller dan een Pentium 4 processor op 3 Ghz. De kloksnelheid (in Ghz) zegt namelijk lang niet alles over een CPU.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is voor je!

Absoluut. Kei bedankt, en dan neem ik aan dat 1 GHz gelijk is aan 1000mhz? En kan ik dat dan zo in de winkel kopen en erin (laten) zetten?

Geplaatst:
comment_1718564

beter maak je een topicmaan volgens het lijstje in het hardware forum, daar kunnen we wat voor je samenstellen en word je niet door de winkeliers in die winkel genaaid omdat je er weinig verstand van hebt. Als jij dat neit doet kom je zeker weten terug met een pc die nog niet aan de eisen voldoet

Geplaatst:
comment_1718567

beter maak je een topicmaan volgens het lijstje in het hardware forum, daar kunnen we wat voor je samenstellen en word je niet door de winkeliers in die winkel genaaid omdat je er weinig verstand van hebt. Als jij dat neit doet kom je zeker weten terug met een pc die nog niet aan de eisen voldoet

Uhm, dankzij mijn noobheid weet ik niet wat n topicmaan is. Maar zon lijstje zou idd handig zijn. :puh:

Geplaatst:
comment_1718577

ow sorry, typfoutje :puh: topic aan hoort het te zijn.

Het lijstje kan je daar in een van de vastgeplakte topics van Thundercover vinden bovenaan de pagina

Oo okexD, dus ik moet naar hardware gaan in t forum en dan bij de topics van thundercover kijken. Ik zal t proberen.

Ik ben niet echt bekend met dit forum, dus ik kan het niet vinden-.- typisch mijxD

Bewerkt: door jasje225

Geplaatst:
comment_1718598

[b]Budget[/b]: 
[b]Doel[/b]: 
[b]Desktop of laptop[/b]: 
[b]Merk pc of samengesteld[/b]: 
[b]Benodigde randapparatuur[/b]: 
[b]Besturingssysteem[/b]: 
[b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: 
[b]Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel[/b]: 
[b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: 
[b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]:

Dit lijstje invullen in een nieuw topic in het hardware forum

Geplaatst:
comment_1718606

[b]Budget[/b]: 
[b]Doel[/b]: 
[b]Desktop of laptop[/b]: 
[b]Merk pc of samengesteld[/b]: 
[b]Benodigde randapparatuur[/b]: 
[b]Besturingssysteem[/b]: 
[b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: 
[b]Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel[/b]: 
[b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: 
[b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]:

Dit lijstje invullen in een nieuw topic in het hardware forum

Ja maar ik weet dat allemaal niet. Laat maar, dankjewel, maar laatmaar, want ik weet er te weinig vanxD

Geplaatst:
comment_1718607

wat is er nou zo moeilijk om een paar vraagjes in te vullen, op 'nieuw onderwerp starten' een paar toetsenbordknoppen indrukken en op plaatsen drukken? je hoeft echt geen enige kennis van pc's te hebben om in te vullen hoeveel je eraan wilt uitgeven, wat je ermee wilt doen en wat je van je oude pc wilt hergebruiken

Geplaatst:
comment_1718615

wat is er nou zo moeilijk om een paar vraagjes in te vullen, op 'nieuw onderwerp starten' een paar toetsenbordknoppen indrukken en op plaatsen drukken? je hoeft echt geen enige kennis van pc's te hebben om in te vullen hoeveel je eraan wilt uitgeven, wat je ermee wilt doen en wat je van je oude pc wilt hergebruiken

Ik heb nog geen eigen pc, het is de pc van mijn ouders. Ik wil alleen vervangen wat hoognodig is om de game te kunnen spele zonder dat ie de hele tijd vastloopt. Ik ben geen kleuter, wat je nu mss denkt, (kan me voorstellen) maar ik wil gewoon weten wat ik nodig heb om het te kunnn spelen. Ik vraag het maandag wel in onze vaste winkel. Ik game zelf ook bijna niet, dus ik wil helemaal geen speciale game-pc. xD

Bewerkt: door jasje225

Geplaatst:
comment_1719000

Je hebt gewoon een hele nieuwe PC nodig. Die computer is simpelweg te oud om te upgraden. De processor zit in een verouderd socket waar geen goede processors voor zijn. Waarschijnlijk zit er een verouderd AGP slot op je moederbord in plaats van een vereiste PCI-Exrpess X16 gleuf. Kortom, je moet echt je gehele PC vervangen wil je GTA IV / GTA EFLC spelen.

Geplaatst:
comment_1719334

Je hebt gewoon een hele nieuwe PC nodig. Die computer is simpelweg te oud om te upgraden. De processor zit in een verouderd socket waar geen goede processors voor zijn. Waarschijnlijk zit er een verouderd AGP slot op je moederbord in plaats van een vereiste PCI-Exrpess X16 gleuf. Kortom, je moet echt je gehele PC vervangen wil je GTA IV / GTA EFLC spelen.

Hm. Ik Zet de game wel op marktplaats, en koop sa in de plaatst.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1731585

Ik wil mijn systeempje ook laten keuren: m.a.w. mijn laptopje (please geen reacties van, Laptops zijn niet om te gamen, heb ik al vaak gehoord dus xD)

================

- Dell Studio 17

- I7 processor M626 @ 2.67 GHZ

- RAM geheugen: 4GB

- Grafische kaart

1GB ATI Mobility Radeon HD 5650 grafische kaart

Geplaatst:
comment_1734740

Ik heb GTA IV geinstalleerd maar hij gaat traag, zelfs op de laagste instellingen. Ligt dat aan mijn systeem of moet ik iets anders doen?

i5-430m

4GB geheugen

ATI Mobility Radeon HD 5470

Alvast bedankt :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.