Jump to content
Geplaatst:
comment_626441

Kan jouw PC GTA IV aan? Weet je het niet, vraag het hier dan!

Als je iets van computers af weet kan je natuurlijk eerst je computer vergelijken met de GTA IV Systeemeisen, te vinden op WikiGTA.

Als je de specificaties van je computer niet weet, kan je deze vinden door Flitskikker InfoTool (download) te gebruiken.

Can You Run it, een internetsite die test of je PC bepaalde games aan kan, is niet betrouwbaar!

Bewerkt: door Joriz

• Reacties 2k
  • Bezichtigingen 181.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1329532
Nee, je processor en je geheugen zitten beide (ver) onder de minimale vereisten. En minimaal betekend alles op low met 15 FPS. Jij haalt er ~5, met mazzel.

Ik snap t niet meer

Ik heb 3.06GHz Intel R Pentium r 4cpu

En ik moet: 1.8GHz Intel Core 2 Duo, 2.4GHz AMD Athlon X2 64 or equivalent

Met GHz kom ik er ver overheen. dus ik snap het probleem niet met mijn processor. Ik heb er geen verstand van maar ik wil graag zekerheid.

Geplaatst:
comment_1329667

Zie het als een snelweg. De Pentium IV heeft 1 baan waar data doorheen gaat. terwijl een Core 2 Duo 2 rijstroken heeft, zo kan data sneller bij zijn eindbestemming komen.

Geplaatst:
comment_1329740

Mijn GTA IV (pc) laggd als ik aan het spelen ben (meestal als ik auto rijd) alle settings op low gezet is het nog steeds :duh:

wat is er fout ?? hier volgen mijn specs ! mijn pc heeft trouwens wel een 32 bits systeem op de hoes van gta staat iets met 64 bits ?

processor : Intel® Core 2Quad CPU Q6600 @2.40 GHz

geheugen : 2045 MB RAM

harde schijf groote : 232,88 GB

vrije ruimte : 158,53 GB

videokaart : VGA Asus ATI EAH3450/HTP 512 MB DDR2 PCI-E

directX : versie 10,1

besturingssysteem : Microsoft Windows Vista Home Basic

: versie 6.0.6001

: service pack 1

ALVAST bedankt en ik hoop dat jullie snel reageren zodat ik GTA weer goed kan spelen ^^

Geplaatst:
comment_1329749

@ r.deroos: De DDR4 versie is sneller, er gaat daar om een snellere geheugenbus.

@GTA-Henkie: Je hebt een snelle Core 2 Quad in combinatie met een HD3450, dat is een videokaart die helemaal niets waard is. Je PC verdient een upgrade qua videokaart, en dat is noodzakelijk om GTA IV goed te kunnen spelen.

Geplaatst:
comment_1329759
ok ik zal een nieuwe processor moeten kopen en een video kaart. hoeveel kost een goede processor ongeveer?

Bedankt allemaal!

Dat is niet het enige, je moet ook een nieuw moederbord en voeding hebben, als je geen DDR2 geheugen hebt ook nog geheugen.

Geplaatst:
comment_1330879
ok ik zal een nieuwe processor moeten kopen en een video kaart. hoeveel kost een goede processor ongeveer?

Bedankt allemaal!

Dat is niet het enige, je moet ook een nieuw moederbord en voeding hebben, als je geen DDR2 geheugen hebt ook nog geheugen.

wow ik ga maar voor de Xbox 360 heb ik gelijk leuke console

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1338729

nou wat lijkt je dan logisch? 'directx 9 video card required', dan lijkt het mij duidelijk dat je geen videokaart hebt die direct x 9 ondersteund. Heb je uberhaupt naar de specs gekeken?

Geplaatst:
comment_1340520
nou wat lijkt je dan logisch? 'directx 9 video card required', dan lijkt het mij duidelijk dat je geen videokaart hebt die direct x 9 ondersteund. Heb je uberhaupt naar de specs gekeken?

Kan je met: Amd athlon 64 1,8ghz, 1gb ram, en ati 4830 1gb IV opstarten?

hoeft echt niet te werken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.