Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_626441

Kan jouw PC GTA IV aan? Weet je het niet, vraag het hier dan!

Als je iets van computers af weet kan je natuurlijk eerst je computer vergelijken met de GTA IV Systeemeisen, te vinden op WikiGTA.

Als je de specificaties van je computer niet weet, kan je deze vinden door Flitskikker InfoTool (download) te gebruiken.

Can You Run it, een internetsite die test of je PC bepaalde games aan kan, is niet betrouwbaar!

Bewerkt: door Joriz

• Reacties 2k
  • Bezichtigingen 182.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1634323

Sorry hoor, maar dit moet ik even bumpen, ik wacht nu al heel lang op een reactie...

PS: is deze (http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=-1115527068) beter??

Die pc is wel goed genoeg :puh:

Hoi, 't is een tijdje geleden maar ik heb toch nog een paar vraagjes...

1. Wat is handiger (beter): die PhenomII X4 965 of een Core i5 - 750?

2. Heeft een videokaart met GDDR5 veel effect op de performance van GTA?? (tov GDDR3 kaarten etc)

3. Maakt het uit of de interface van de videokaart 128bit of 256bit is?

Alweer alvast bedankt :puh:

BTW: bedoel je met 'die pc is wel goed genoeg' dat ik GTA op high kan draaien met 40+ frames, of is het zo'n 'medium' computertje?

Geplaatst:
comment_1634330

je kunt ermee op high draaien.

Wat ik wel adviseer is de 965 te vervangen voor de 955, het zijn allebei black editions en de 965 is niks meer dan een 200MHz hoger geclockte 955, wat je ook zelf kunt doen en de nodige euro's in de zak kunt houden.

Geplaatst:
comment_1634334

je kunt ermee op high draaien.

Wat ik wel adviseer is de 965 te vervangen voor de 955, het zijn allebei black editions en de 965 is niks meer dan een 200MHz hoger geclockte 955, wat je ook zelf kunt doen en de nodige euro's in de zak kunt houden.

Kan die dan zonder overklokken enzo ook GTA op high draaien (40+ frames)... ?

Geplaatst:
comment_1634336

Of je wacht nog een weekje tot de Phenom II X6 uitkomt, die vermoedelijk vergelijkbare prestaties zal hebben als de i7 860. Zeker in GTA IV aangezien het spel multi-threated is.

U have to keep ze price in mind... Deze computer is al redelijk duur voor mijn doen, dus ik zal al zoveel mogelijk moeten bezuinigen.

Ik koop de PC pas richting zomer (hoop ik) dus misschien zijn er dan alweer betere.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1642348

Kan iemand mij misschien ook vertellen wat voor laptop handig is om te kopen als ik GTA 4 op goede kwaliteit wil spelen? Het hoeft nog niet zoals op de PS3 te zijn, maar nu kan ik het eigenlijk helemaal niet spelen. Ja, hij kan wel opstarten, maar kan alleen op 800x600 draaien en de kwaliteit is 10 keer niks, met allemaal hokjes, gewoon nog lelijker dan wanneer je GTA 3 op slechte kwaliteit draait.

Als het kan, wil ik een laptop uit de prijsklasse 800-1000 euro. Als dat mogelijk is. Of als er nog een goedkopere variant is die het spel gemakkelijk aan kan, is dat natuurlijk ook altijd goed.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1649672

Gaat deze PC GTAIV draaien:

CPU: Intel Pentium Dualcore

GPU: HD4830 512/1GB

RAM: 2GB

Hangt er vanaf wat voor soort Intel Pentium Dualcore het is. Pentium D; no way José. C2D boven de 2.4 GHz zal wel gaan lukken, schat ik.

@dji; ja, mits je CPU dit toelaat

@Flappie; het is beter voor het geld om een desktop te kopen, omdat deze vaak beter hardware hebben dan een laptop.

Geplaatst:
comment_1649674

Gaat deze PC GTAIV draaien:

CPU: Intel Pentium Dualcore

GPU: HD4830 512/1GB

RAM: 2GB

Hangt er vanaf wat voor soort Intel Pentium Dualcore het is. Pentium D; no way José. C2D boven de 2.4 GHz zal wel gaan lukken, schat ik.

@dji; ja, mits je CPU dit toelaat

@Flappie; het is beter voor het geld om een desktop te kopen, omdat deze vaak beter hardware hebben dan een laptop.

En een P4 ghz en de rest erbij? Ikt zei dat dat wel ging lukken :puh:

Geplaatst:
comment_1649676

@dji; dat zal er prachtig uitzien

@Casss;ja, het is mogelijk, ja, er zijn filmpjes van, maar nee, het ziet er niet uit. Ik zou het niet eens durven met mijn twee P4 aan elkaar vastgeniette Pentium D.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.