- Reacties 55
- Bezichtigingen 6k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
White Gold 12 posts
-
Thundercover 6 posts
-
Erjee 4 posts
-
DonLeone 4 posts
Featured Replies

Dit onderwerp is gesloten.
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Hey allemaal. Ik, BigM en Thundercover organiseren de GTA IV Artwork Contest. Ik zal jullie nu uitleggen wat de contest in gaat houden.
- Artwork?
Artwork zijn getekende plaatjes die gaan over personages of gebieden in het spel zelf. Kijk maar op de hoezen van je GTA spellen. Allemaal artwork.
- De bedoeling!
De bedoeling van deze contest is dat jullie aan de slag gaan met het ouderwetste pen en papier. Jullie tekenen op papier artwork van GTA IV. Dit kan natuurlijk pas nadat de trailer uit is. In de trailer zul je natuurlijk al wat zien van de omgeving en personages. Dan kunnen jullie met pen en papier aan de slag en kunnen jullie tekenen.
Vanaf nu mag je ook met Photoshop of Paint Shop Pro!
- Tekenen
Ik weet dat bij sommige van jullie tekenen niet je favoriete hobby is. Maar ik zal voor jullie een [TUT] maken waarin ik zeer nauwkeurig uitleg hoe je GTA artwork maakt. Zelf vind ik GTA Stijl het leukste om te tekenen.
- De prijzen!
Ook zijn er natuurlijk prijzen te winnen. Een sig en een avater. Je mag zelf weten wat je gebruikt natuurlijk. Thundercover gaat de avater maken en BigM doet de signature.
- Jurering.
Natuurlijk gaan ik, Thundercover en BigM jureren. Ook mogen jullie in dit topic jullie mening geven over de andere deelnemers. Wij zullen jullie mening meenemen in onze jurering.
- Hoe papier te showen op de computer?
Je kan je papier scannen, maar als je dat niet hebt, heb je natuurlijk het fototoestel. Als het maar duidelijk te zien is.
- Tutorial
Deze is hier te bekijken.
- Showroom
Showroom
Ook hebben we hier de showroom. Hier komt de deelnemers lijst en hun creaties. Maximaal 3 artwork's per persoon!
$NeoSyp$
DonLeone
Gizmo14
blokcement
Erjee
M@rt!n
BassiejTM
Tunix
wtc
Thundercover, BigM en ik wensen jullie veel succes en plezier tijdens deze contest!
Bewerkt: door White Gold