Geplaatst: 6 maart 200718 jaren comment_627052 Ik heb weer wat zitte kloten met de photoshop trial. Waarschijnlijk zal dit mijn laatste werkje zijn voordat ik de echte versie ga aanschaffen. De trial is namenlijk verlopen Graag rates and comments!
Geplaatst: 6 maart 200718 jaren comment_627062 Ik vind hem niet zo mooi. De Text is lelijk. En die Grand Theft Auto kon je wel wat meer bewerken zodat het lijkt dat het op die hoed is. Sorry maar hiervoor krijg je een dunne 6je EDIT: Oja en je kan ook nog wat doen aan je kwaliteit van de render . Bewerkt: 6 maart 200718 jaren door BigT
Geplaatst: 6 maart 200718 jaren comment_627077 het is zeker voor de mafia stories? best jammer dat die modding team niet zo goed leesbaar is door de MS letters maar de rest ziet het wel mafia achtig
Geplaatst: 6 maart 200718 jaren Auteur comment_627084 Thnx for the rates... Altijd fijn om negatieve reacties te krijgen, Zo kun je er namenlijk wat mee doen Nog iemand?
Geplaatst: 6 maart 200718 jaren comment_627098 mss nieuwe achtergrond ipv alleen zwart, mss huis van Godfather als achtergrond? zou wel mooier zijn maar als jij binnenhuis wilt kun jij altijd muur met raampje gebruiken zou ik zeggen
Geplaatst: 6 maart 200718 jaren Auteur comment_627244 De zwarte achtergrond is nou juist de bedoeling. Ik heb er schijnwerpers tegenaan gezet zodat het op een soort van logo lijkt, maar met backgrounds komt het licht er niet mooi in terug.
Ik heb weer wat zitte kloten met de photoshop trial. Waarschijnlijk zal dit mijn laatste werkje zijn voordat ik de echte versie ga aanschaffen. De trial is namenlijk verlopen
Graag rates and comments!