Geplaatst: 6 maart 200718 jaren comment_627235 Welke bond vinden jullie het leukst? From Russia with Love PSP From Russia with Love Goldeneye Rogue Agent Everything Or Nothing NightFire Agent Under Fire The World Is Not Enough N64 GoldenEye N64 Ik heb er maar een paar gehad, maar From Russia with Love vind ik het mooist, maar met Nightfire heb ik het meest gespeeld, dus ik denk dat ik Nightfire het leukst vind . Bewerkt: 6 maart 200718 jaren door .Antonio
Geplaatst: 6 maart 200718 jaren comment_627610 GoldenEye 64 without a doubt! Nog altijd een van de beste FPS games in mijn ogen, en deze zie ik tevens als grondlegger van de FPS games
Geplaatst: 8 maart 200718 jaren comment_628872 GoldenEye 64 without a doubt!Nog altijd een van de beste FPS games in mijn ogen, en deze zie ik tevens als grondlegger van de FPS games Heerlijk spel en vooral onwijs leuke tijden mee beleeft (multiplayer). Toen ik voor het eerst in het level "Dam" stondt wist ik het, dit is een gaaf spel.
Geplaatst: 11 maart 200718 jaren comment_630978 GoldenEye 64 without a doubt!Nog altijd een van de beste FPS games in mijn ogen, en deze zie ik tevens als grondlegger van de FPS games helemaal mee eens geweldig die multi-player , heb het zo vaak gespeeld
Welke bond vinden jullie het leukst?
Ik heb er maar een paar gehad, maar From Russia with Love vind ik het mooist, maar met Nightfire heb ik het meest gespeeld, dus ik denk dat ik Nightfire het leukst vind
.
Bewerkt: door .Antonio