Jump to content
Geplaatst:
comment_628069

Ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat jullie van het idee vinden, dat Rockstar Games iets in GTA IV moet maken waardoor je live internet-radio (bijvoorbeeld Q-Music) kan beluisteren in je auto.

Live muziek 29 leden hebben gestemd

1. 1. Wil je dat het er in komt?

• Ja
      14
    • Nee
      14
    • Andere mening ...
      1
  2. 2. Denk je dat het er in komt?

• Ja
      3
    • Misschien
      7
    • Nee
      19

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_628101

Ik vind niet dat het erin moet. Ik vind de radiostations die in GTA zitten altijd erg leuk en dat past gewoon beter bij GTA. De real-life radio zet ik wel op als ik iets anders aan het doen ben, maar onder GTA wil ik juist in GTA op kunnen gaan met een passend muziekje erbij. Ik denk ook niet dat het erin komt trouwens.

Geplaatst:
comment_628216

Ik wil het niet en denk ook niet dat er live muziek inkomt. De muziek in gta past er echt bij. Als er live muziek in komt, gaat er toch wel een beetje sfeer weg. Want als het bijvoorbeeld in de jaren 80 afspeelt, past het niet echt om liedjes van nu erin te doen. Maar een oldies radiozender lijkt me dan ook niks.

Maar ik denk ook niet dat het erin zou komen. Ze gaan niet van elk land radiozenders erin doen. Dus ik heb liever gewoon weer een vaste sountrack :D.

:cya:

Bewerkt: door spoeky

Geplaatst:
comment_628239

nah kijk als ze het doen promoten ze wel die radiostations , dus kunnen ze geld vangen . maar altijd is nog het makkelijkst om gwoon radio te starten van internet en dan gta starten. is veel handiger en niet moeilijk

dus van mij hoeft het echt niet

Geplaatst:
comment_628399

Als het in deze tijd is vind ik 't wel een leuk idee, maar als 't in een andere tijd afspeelt vind ik 't niks.

Oja, enne, waarom q-music als voorbeeld en niet 538? 8)

Bewerkt: door Fox Lenny

Geplaatst:
comment_628400

Ik vind ook dat het er niet in moet komen, vind het altijd wel leuk met die 'GTA-zenders'.

Als je ze dan allemaal een paar keer hebt gehoord en je kent ze goed heb je echt zo'n GTA gevoel. 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.