Jump to content
Geplaatst:
comment_53963

Als je een andere auto nog fijner zou vinden dan één van deze zou ik het fijn vinden om dat te horen :)

Bewerkt: door Baffie

• Reacties 328
  • Bezichtigingen 24k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Welke auto vind jij het fijnst om mee te reizen? 389 leden hebben gestemd

1. 1. Welke auto vind jij het fijnst om mee te reizen?

• Cheetah (met/zonder sirene)
      109
    • Banshee
      11
    • Phoenix
      12
    • Infernus
      66
    • Comet
      22
    • Deluxo
      26
    • Hotring Racer
      24
    • Sabre Turbo
      70
    • Stinger
      18
    • andere...
      46

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1259553

De taxi kan maximaal 180 km/h. Er zijn maar 16 voertuigen die sneller zijn, en er zijn naast de taxi nog 5 voertuigen die excact 180 als maximum snelheid hebben.

Geplaatst:
comment_1259914
De taxi kan maximaal 180 km/h. Er zijn maar 16 voertuigen die sneller zijn, en er zijn naast de taxi nog 5 voertuigen die excact 180 als maximum snelheid hebben.
Van Dale.nl: "taxi de; m -’s huurauto die door de eigenaar voor hem werkende chauffeur wordt bestuurd" ... Nog meer nutteloze feitjeskennis die je ten toon wilt spreiden? Durf al haast niet meer mijn favoriete auto te plaatsen...straks kom je me nog vertellen dat de Sabre Turbo 5 versnellingen heeft, gebaseerd is op de 1969 Oldsmobile Cutlass en als klap op de vuurpijl op 4 wielen rijdt.

Ik vind de fijnste auto dus de Sabre Turbo :)

Geplaatst:
comment_1262257
Van Dale.nl: "taxi de; m -’s huurauto die door de eigenaar voor hem werkende chauffeur wordt bestuurd" ... Nog meer nutteloze feitjeskennis die je ten toon wilt spreiden? Durf al haast niet meer mijn favoriete auto te plaatsen...straks kom je me nog vertellen dat de Sabre Turbo 5 versnellingen heeft, gebaseerd is op de 1969 Oldsmobile Cutlass en als klap op de vuurpijl op 4 wielen rijdt.

Ik vind de fijnste auto dus de Sabre Turbo :)

:schater:

De mijne is ook een Sabre Turbo, of anders een comet die gemod is. ^_^

Lekker snel en nog is mooi ook.

• 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1303816
Een infernuse, jammer dat er geen ferarri's zijn in VC.

Ik denk dat 1 van de sportauto's een look-a-like is van een Ferrari zoals de Infernus de Lamborghini Countash moet voorstellen ;)

Inderdaad, de Cheetah is een look-a-like van de Ferrari 512 Testarossa, en de Stinger is een look-a-like van de Ferrari 365 Daytona Spyder, dus over ferrari's hoef je niet te klagen in Vice City.

Geplaatst:
comment_1308594
Een infernuse, jammer dat er geen ferarri's zijn in VC.

Voor de pc heb je ook nog Ferarri mod's

Ontopic, mijn fijnste wagentje is golf caddy. Hij komt altijd met zijn pootjes boven, ook grappig om met 3 sterren een achtervolging te starten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.