Geplaatst: 8 maart 200718 jaren comment_628617 Hoi hoi! Ik had eergisteren een probleempje. Mijn bureaublad weergeven knop wilde ik aanklikken en sleepte ik hem perongelijk op mijn bureaublad zelf. Nu heb ik hem proberen weer terug te zetten maar dan geeft hij aan dat het bestand gewijzigt of verplaatst is. nu is hij niet meer bruikbaar ;l
Geplaatst: 8 maart 200718 jaren comment_628623 Hoi hoi!Ik had eergisteren een probleempje. Mijn bureaublad weergeven knop wilde ik aanklikken en sleepte ik hem perongelijk op mijn bureaublad zelf. Nu heb ik hem proberen weer terug te zetten maar dan geeft hij aan dat het bestand gewijzigt of verplaatst is. nu is hij niet meer bruikbaar ;l Geen idee waar het aan ligt, maar je kan hier ook een sneltoets voor gebruiken, moest je de knop niet kunnen terugplaatsen; + D Bewerkt: 8 maart 200718 jaren door Blu3ice
Geplaatst: 9 maart 200718 jaren comment_628929 Het pictogram Bureaublad weergeven.. Google is your friend. Bewerkt: 9 maart 200718 jaren door Arjen
Hoi hoi!
Ik had eergisteren een probleempje.
Mijn bureaublad weergeven knop wilde ik aanklikken en sleepte ik hem perongelijk op mijn bureaublad zelf.
Nu heb ik hem proberen weer terug te zetten maar dan geeft hij aan dat het bestand gewijzigt of verplaatst is.
nu is hij niet meer bruikbaar ;l