Geplaatst: 8 maart 200718 jaren comment_628705 ik kan al best wel goede muziek maken maar in de mix mode (F5 drukken die scherm). daar zet ik wat dingen er in maar onder die scherm zit nog iets daar kan je ook iets inzetten zow als egho en flanger etztra maar hoe?? doe je dat er in zetten en die lijn tekenen??? sorry voor men niet goedde abn WORD NOG BEWERKT
Geplaatst: 20 maart 200718 jaren Auteur comment_636690 wie gebruik nou lf studio?? edit heb jij ook plugins??! ow jah is het niet meer in beta vase ik had relaas 4 dacht ik . is er dan ook al een xxl versie beschikbaar??? fl 7 xxl?? Bewerkt: 21 maart 200718 jaren door DjP.P
Geplaatst: 20 maart 200718 jaren comment_636691 Ik Dat zei ik net.. Wat wil je weten dan ? Bewerkt: 20 maart 200718 jaren door BigT
Geplaatst: 24 maart 200718 jaren Auteur comment_638941 heey ik heb mijn muziek geupload! bubo pp mijne ploplpop tingeling >>> Door Preddy: Link naar website vervangen door directe links naar muziek.<<< ( dank :Preddy:) Bewerkt: 25 maart 200718 jaren door DjP.P
Geplaatst: 24 maart 200718 jaren comment_638955 Mooi ! Maar ik raad je aan om met reason aan de slag te gaan. Reason (klik) : Daar maakt Dr Dre Ook beats mee (grotendeels). En natuurlijk met de MPC Natuurlijk kan je ook ipv een MPC een Keyboard nemen. Maar de MPC vind ik persoonlijk beter .
Geplaatst: 25 maart 200718 jaren Auteur comment_639131 maar ik draai aleen maar op plugins dus niet op een midi aparaat . dank voor dat prog maar wat is een mpc een drum computer??. maar wat zijn die kabels waar voor zijn die?. en ik heb *** probleemen met veel plugins van son* (mag geen reclame maaken toch??) heel veel van die plugins geeven piepjes OOK ALS JE NIX HEB AAN GE TOETST OP JE TOETSENBORD. stom . maar nogmaals BEDANKT ..
ik kan al best wel goede muziek maken maar in de mix mode (F5 drukken die scherm).
daar zet ik wat dingen er in maar onder die scherm zit nog iets daar kan je ook iets inzetten zow als egho
en flanger etztra maar hoe?? doe je dat er in zetten en die lijn tekenen???
sorry voor men niet goedde abn
WORD NOG BEWERKT