Geplaatst: 26 november 200420 jaren comment_54033 Heej ik was laatst bij de vuurtoren in los santos en links daarvan was een rooie cirkel kon je dus iets doen, maar daar moestn je eerst iets voor halen. Nu heb ik SA uitgespeeld en ben er weer heen gegaan maar nu is die rooie cirkel ook weg. Wat was hier te doen?? :blink:
Geplaatst: 26 november 200420 jaren comment_54094 check op zater dag en zondag in game mischien is daar wel de maraton ofzo heb er over gehoord
Geplaatst: 26 november 200420 jaren comment_54144 Maar hoe kan je weten of het zaterdag ofzo is? Staat nergens :ph34r:
Geplaatst: 26 november 200420 jaren comment_54183 Maar hoe kan je weten of het zaterdag ofzo is? Staat nergens :ph34r: L~1 indrukken ... Dat je er nog neit achter bent gekomen Check dat maar is staat er byvoorbeel sat , sun , mon , tue , wed ,thu ,fri Kan je geen engels dan vertaal ik het wel SATurday(zaterdag)SUNday(zondag)- MONday(maandag)TUEsday(dinsdag) WEDnesday(woensdag) THUrsday(Donderdag)FRIday(vrijdag)- HOpelijk ben je nu een stuk wijzer geworden
Geplaatst: 27 november 200420 jaren comment_54771 sinds wanneer ben jij moderator...je hebt 3 (1 verwijderd) berichten ...en 2 daarvan zijn compleet inhoudloos...als je een warning wilt moet je zo doorgaan
Heej ik was laatst bij de vuurtoren in los santos en links daarvan was een rooie cirkel kon je dus iets doen, maar daar moestn je eerst iets voor halen.
Nu heb ik SA uitgespeeld en ben er weer heen gegaan maar nu is die rooie cirkel ook weg.
Wat was hier te doen??
:blink: