Jump to content
Geplaatst:
comment_629029

Beste mensen, binnenkort ga ik een scooter kopen. Van vrienden heb ik gehoord dat ik dan het beste voor een Yamaha Aerox of een Peugeot Speedfight (2) kan gaan. Zelf ben ik het meest geïnteresseerd in de Aerox. Wat denken jullie, goede keuze of niet?

A.u.b alleen antwoorden als je er iets vanaf weet.

:bier: Nuke[NL]

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 137.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1144591

Schouwen is gewoon kijken of het Framenummer en het bloknummer kloppen. Keuren is uitgebreide keuring van alles wat erop zit.

@ Daan 007.5693: Dat soort opmerkingen zijn voor mensen die jaloers zijn op de welvaart van andere mensen die WEL een scooter kunnen nemen ^_^

Geplaatst:
comment_1144593
Schouwen is toch hetzelfde als keuren. Ik heb hier totaal geen verstand van

Bij schouwen kijken ze of alles erop zit wat erop moet zitten, de snelheid, licht, en of er geen gestolen onderdelen aanzitten en of het frame goed is.

Althans, dit lijkt me te kloppen, keuren is al gedaan voordat ze legaal in Nederland mochten komen rijden, dus in begin van productie.

Geplaatst:
comment_1145601
Schouwen is gewoon kijken of het Framenummer en het bloknummer kloppen. Keuren is uitgebreide keuring van alles wat erop zit.

@ Daan 007.5693: Dat soort opmerkingen zijn voor mensen die jaloers zijn op de welvaart van andere mensen die WEL een scooter kunnen nemen ^_^

Nee hoor. Absoluut niet. Ik heb er best geld voor, maar ik wil er geen geld insteken. Waarom zou ik een dure scooter halen om meer gerespecteert te worden door me 'matties' en heul cool op school gaan staan? Ik weet natuurlijk niet of het voor jou zo geldt, maar de mensen bij mij op school hebben zo'n ding alleen om tof te doen.

Geplaatst:
comment_1145622

Nee hoor. Absoluut niet. Ik heb er best geld voor, maar ik wil er geen geld insteken. Waarom zou ik een dure scooter halen om meer gerespecteert te worden door me 'matties' en heul cool op school gaan staan? Ik weet natuurlijk niet of het voor jou zo geldt, maar de mensen bij mij op school hebben zo'n ding alleen om tof te doen.

Ik had het hok vooral omdat ik vrij lange afstanden af moest leggen. Tuurlijk heb ik ook wel wat uitgegeven aan de optische styling en het opvoeren. Want ja wie rijdt er nou op een standaard scooter :7 . Maar ik deed het absoluut niet om stoer te doen voor mijn vrienden ofzo. Ben vaak zat gewoon op de fiets naar ze toegegaan als we ergens gingen hangen

Geplaatst:
comment_1145636

Dus al me mattie volgende week zij scooter heeft. zonder kenteken of papieren kan hij hem zo bij RDW brengen. en als alles in orde is krijgt hij een kenteken. en kan hij er legaal op rijden

Bewerkt: door osmgek11

Geplaatst:
comment_1145640
Dus al me mattie volgende week zij scooter heeft. zonder kenteken of papieren kan hij hem zo bij RDW brengen. en als alles in orde is krijgt hij een kenteken. en kan hij er legaal op rijden

Ja, dat klopt, maar dit gebeurt niet direct, hij zal hem wel een paar werkdagen kwijt zijn, maar daarvoor moet je even informeren bij je plaatselijke RDW.

Geplaatst:
comment_1151910

Ik krijg misschien een SM50 DRD edition :D

drd%20racing%20sm%2050.jpg

Of een custom scooter (eigen merk van een dealer, echt wel mooi ding maar ik heb geen plaatje). In ieder geval: Wordt leuk :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.