Jump to content
Geplaatst:
comment_629029

Beste mensen, binnenkort ga ik een scooter kopen. Van vrienden heb ik gehoord dat ik dan het beste voor een Yamaha Aerox of een Peugeot Speedfight (2) kan gaan. Zelf ben ik het meest geïnteresseerd in de Aerox. Wat denken jullie, goede keuze of niet?

A.u.b alleen antwoorden als je er iets vanaf weet.

:bier: Nuke[NL]

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 137.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1362919

Nu eindelijk men nieuwe uitlaat staat erop.(Metrakit Rk replica) Maar hij geraakt niet meer aan zen toeren. Normaal schakel ik op 7500. Nu moet ik schakelen op 6500. Hij geraakt niet eens aan 7500. Max snelheid ligt nu op 40Km/h -_-. Weet iemand hoe dit komt?

Grtzz moechy

Geplaatst:
comment_1362985
Nu eindelijk men nieuwe uitlaat staat erop.(Metrakit Rk replica) Maar hij geraakt niet meer aan zen toeren. Normaal schakel ik op 7500. Nu moet ik schakelen op 6500. Hij geraakt niet eens aan 7500. Max snelheid ligt nu op 40Km/h -_-. Weet iemand hoe dit komt?

Grtzz moechy

Je sproeier is waarschijnlijk te klein.

Geplaatst:
comment_1362992
Weet 1 van jullie of die bovenstaande crossers dezelfde zijn maar dan van Derbi en Yamaha? Ik vind dat ze vrij veel op elkaar lijken dus zou dat wel willen weten :puh:

Nee, het zijn niet dezelfde maar over het algemeen hebben vrij wel alle cross brommers zo goed als het zelfde uiterlijk.

Geplaatst:
comment_1363116

Grtzz moechy

Kan het zijn dat er een prop in zit in die demper ook? Momenteel ff men standaard uitlaat er terug op gezet zodat ik terug wat kan rondrijden.

Geplaatst:
comment_1363126

Grtzz moechy

Kan het zijn dat er een prop in zit in die demper ook? Momenteel ff men standaard uitlaat er terug op gezet zodat ik terug wat kan rondrijden.

Er kan zeker een prop inzitten waardoor ie slechter loopt.

Maar ik denk zelf dat je een te kleine sproeier hebt, meestal zie je dat je een grotere sproeier nodig hebt bij snellere uitlaten.

Geplaatst:
comment_1363184

Grtzz moechy

Er kan zeker een prop inzitten waardoor ie slechter loopt.

Maar ik denk zelf dat je een te kleine sproeier hebt, meestal zie je dat je een grotere sproeier nodig hebt bij snellere uitlaten.

Ja dat kan. Morgen is naar kijken of er een prop in zit en sowieso een van de dagen andere sproeier. Momenteel rijdt ie trg heerlijk.

Geplaatst:
comment_1368411
Ik ben pas geleden 16 jaar oud geworden dus ik ga binnenkort ook een scooter kopen.

Dat word natuurlijk een gepimpte Aerox ^_^

Een gepimpte Aerox of een gebeunde Aerox? Tegenwoordig zijn al die scooters flink gebeund door gigantische beunhazen :7

Geplaatst:
comment_1368641
Ik ben pas geleden 16 jaar oud geworden dus ik ga binnenkort ook een scooter kopen.

Dat word natuurlijk een gepimpte Aerox ^_^

Een gepimpte Aerox of een gebeunde Aerox? Tegenwoordig zijn al die scooters flink gebeund door gigantische beunhazen :7

Gepimpt natuurlijk... ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.