Jump to content
  • Reacties 80
  • Bezichtigingen 6.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wat voor een cijfer geef je voor Gta LCS 89 leden hebben gestemd

1. 1. Vul maar in

• 1.
      5
    • 2.
      4
    • 3.
      0
    • 4.
      0
    • 5.
      9
    • 6.
      10
    • 7.
      25
    • 8.
      13
    • 9.
      16
    • 10.
      5

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_673369
7 want je kunt niet zwemmen

Daar wil ik toch iets tegen in brengen. Zwemmen is in Liberty City redelijk onnodig. In Portland kun je alleen bij 'The Portland Beach' aan land komen. Op Staunton Island alleen in het noorden en op Shoreside Vale alleen bij sommige stukken richting de Cochrane Dam en bij het vliegveld. Overgins lijkt het me niet echt het fijnste water om in te zwemmen..

Geplaatst:
comment_673563
Leuke reatie, ~Lance Vance maar ik zou toch nog even willen reageren.
Daar wil ik toch iets tegen in brengen.

Je hoeft niet overal commentaar op te leveren... Als mensen graag willen zwemmen of andere dingen dan is dat hun mening.

Geplaatst:
comment_673567
Leuke reatie, ~Lance Vance maar ik zou toch nog even willen reageren.

Je hoeft niet overal commentaar op te leveren... Als mensen graag willen zwemmen of andere dingen dan is dat hun mening.

Vaak zien mensen alleen maar de negative kanten van een game. 'Je kunt niet zwemmen!' 'Niet echt nodig, kunt bijna nergens aan land.' Dan zie je dat mensen vaak wat meer moeten na denken voor ze iets zeggen, soms is de optie alleen maar irritant. Als je midden in een achtervolging in het water beland met aan beide kanten hoge muren om je heen. Dan ga je denk ik liever dood of je load in plaats van een heel eind zwemmen en dan nog doodgaan als je de kant op komt.

En een discussie is trouwens goed voor je. Je leert er van beter na te denken voordat je iets zegt. ;)

Bewerkt: door ASPHALT

Geplaatst:
comment_673592

En een discussie is trouwens goed voor je. Je leert er van beter na te denken voordat je iets zegt. ;)

Het is niet aan jou om te beslissen of mensen nagedacht hebben voor ze hun post maakten...

Geplaatst:
comment_673646

Het is niet aan jou om te beslissen of mensen nagedacht hebben voor ze hun post maakten...

nee, maar dat probeert hij ook niet, hij probeert mensen laten na denken, en beslissen om na te denken, dat is ook zo goed mogelijk. Wat heb jij gisteren gedaan? ik heb beslist of jij hebt na gedacht :o

Geplaatst:
comment_673678

Voor alles geef ik een 6. 0_0

Ik vind het een matige GTA :cry: maar dat komt ook omdat de psp niet zoveel aan kon.

De storyline vind ik wel redelijk goed. Ps2 versie konden ze wel wat mooier en,

uitgebreider maken! :ch:

The GTA man

Geplaatst:
comment_674160

Ik geef het een 7.

Het was een goed spel, maar ik vond het geheel nogal donker.

Donkere mannetjes, huisjes, etc.

Het was ook nogal te eenvoudig.

Daarom vond ik persoonlijk GTA VCS beter t.o.v. deze.

Geplaatst:
comment_675253
ik geef maar een 5 want LCS was m'n 2de GTA in vergeleken met san andreas is hij :duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh::zz::zz::zz::zz::cry:

Dit is nu al heel vaak naar boven gekomen. Liberty City Stories is voor de PSP gemaakt, op een UMD dus. Op een DVD (Waarop SA staat) past veel meer op. Je kunt nu eenmaal niet net zo'n mooie game krijgen op een handheld als op een Console.

Laat het dan ook duidelijk zijn dat deze twee niet met elkaar te vergelijken zijn. Je moet 'm eerder vergelijken met GTA III of VC.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.