Geplaatst: 9 maart 200718 jaren comment_629249 Ik heb een vraagje ik heb onlangs een Porsche Carrera GT gedownload bij een site. maar hij knalt een paar meter de lucht in bij een klein stoepje dus hoopte ik dat iemand wist hoe je een auto kan verhogen.. Bijvoorbaad alle dank
Geplaatst: 9 maart 200718 jaren comment_629449 Ik heb een vraagje ik heb onlangs een Porsche Carrera GT gedownload bij een site.maar hij knalt een paar meter de lucht in bij een klein stoepje dus hoopte ik dat iemand wist hoe je een auto kan verhogen.. Bijvoorbaad alle dank Ik zou hem eerder zwaarder maken
Geplaatst: 9 maart 200718 jaren comment_629458 Ik heb een vraagje ik heb onlangs een Porsche Carrera GT gedownload bij een site.maar hij knalt een paar meter de lucht in bij een klein stoepje dus hoopte ik dat iemand wist hoe je een auto kan verhogen.. Bijvoorbaad alle dank Ik zou hem eerder zwaarder maken De vraag is gesteld met de uitdrukking op verhoging en verlaging van de auto. Een auto zwaarder maken is inderdaad mogenlijk, maar of dat een te laag gemodereerde auto weer netjes op goede hoogten kan brengen vraag ik me af... Overigens lijkt het mij zeker mogenlijk om de auto te verlagen/verhogen. Alleen via kladblok kun je de gehele auto aanpassen. Waar je precies de hoogte aan kunt passen zou ik niet durven zeggen. Maar daar zal je vast en zeker snel andwoord van krijgen door iemand die dit wel weet. Succes verder!
Geplaatst: 10 maart 200718 jaren comment_629466 heel gemakelijk. open de dff en zet alle wheel dummys lager
Geplaatst: 10 maart 200718 jaren comment_629556 Idd dummy's + wielen iets lager zetten in 3ds Vervolgens in vehicle.dat de dummy hoger plaatsen zodat ze wielen niet in de grond zitten. BVB.: 545, hustler, hustler, car, HUSTLER, HUSTLER, null, normal, 4, 0, 0, -1, 0.8, 0.9, -1 Wheelsize Ophanging Vooraan Ophanging Achteraan Wheelsize: Hoe negatiever je gaat hoe groter de velg -1 -2 -3 -4 .... Hoe positiever hoe kleiner de velg 1 2 3 4 ...... Bewerkt: 11 maart 200718 jaren door Crowsoul
Geplaatst: 10 maart 200718 jaren Auteur comment_629716 Okee Thnx probleem is verholpen Slotje a.u.b >>> Door Dutchy3010: Slotjes komen alleen op topics waar een regel wordt overtreden. In dit topic (gelukkig) niet, dus hier hoeft ook geen slotje op. <<<
Ik heb een vraagje ik heb onlangs een Porsche Carrera GT gedownload bij een site.
maar hij knalt een paar meter de lucht in bij een klein stoepje dus hoopte ik dat iemand wist hoe je een auto kan verhogen..
Bijvoorbaad alle dank