Jump to content
Geplaatst:
comment_629323

Vandaag, 9 maart 2007,

is het tien jaar geleden dat rapper The Notorious B.I.G. om het leven kwam. Biggie, geboren als Christopher Wallace, werd op 9 maart 1997 door middel van kogelschoten vermoord in Los Angeles.

Na afloop van een feestje nam de rapper plaats in een auto die hem door Los Angeles reed. Ondanks alle bodyguards, vond de moord plaats toen de auto even in een file stond.

De moord op Biggie is tot nu toe niet opgelost. Wel doen er verschillende speculaties de ronde dat de moord zou zijn gepleegd in opdracht van platenbaas Marion ‘Suge’ Knight.

Ter nagedachtenis aan Biggie maak je vandaag tot 20u kans op alle albums van de rapper! Tijdens zijn leven bracht hij het album ‘Ready To Die’ uit.

Twee weken na zijn dood volgde ‘Life After Death’, gevolgd door ‘Born Again’, ‘Duets: The Final Chapter’ en afgelopen dinsdag verscheen zijn Greatest Hits album, met twee nieuwe tracks.

Rip Biggie

Featured Replies

Geplaatst:
comment_630755
Biggie pikte Tupac's stijl hoor.

Maar ik vind z'n stem TE zwaar, 't is gewoon niet meer relax om er naar te luisteren.

Je zegt wel de hele tijd dat hij zn stijl jatte maar je geeft geen argument.

Geplaatst:
comment_630769

R.I.P. The Notorious B.I.G.

Ik ben niet erg fan van hem maar hij heeft toch wel leuke nummers zoals Notorious Thugs en Hypnotize. Ook de het album Ready to Die vind ik wel lekker om naar te luisteren. Jammer dat hij dood is, groot verlies.

R.I.P. Biggie.

Het originele bericht is trouwens hier te lezen.

Bewerkt: door Typhoon

Geplaatst:
comment_630775

R.I.P. Notorious B.I.G. Ik was geen echte fan van hem, maar hij kon wel goed rappen :Y Een groot verlies voor Eastside in 1997. Hij was een soort leider van East-Side. Moge de dader(s) nog opgepakt worden :N

En ik zeg het niet graag maar als je zo'n hoge positie in het gangster wereld had, wat Biggie had: _O_ Respect _O_

Bewerkt: door Steel Dogg

Geplaatst:
comment_630816
Biggie pikte Tupac's stijl hoor.

Maar ik vind z'n stem TE zwaar, 't is gewoon niet meer relax om er naar te luisteren.

Ik vind zwaar juist meer gangster.

Maar zwaar is zijn stijl.

En ze waren 2 rappers van de zelfde tijd en mischien was de ene eerder (daar bedoel ik mee biggie smalls)

en mischien was tupac beter. :eten:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.