Ik heb zojuist men computer verplaatst naar beneden. Nu is het probleem ik kan hier niet meer op het draadloos netwerk. Ik heb dus even een netwerk-kabel van een andere computer hier op aangesloten om dit te posten Maar Windows zecht me de hele tijd "Status: Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden". Ik heb er dus geen
Als ik op de tab "ondersteuning" klik staat er ook: "Dit probleem is opgetreden omdat het netwerk geen netwerkadres aan de computer heeft toegewezen." als ik op de button "herstellen" klik om proberen een goede verbinding te krijgen krijg ik een fout dat het IP-adres niet vernieuwd kan worden.
Tijdens de verplaatsing heb ik ook wel een kabel gelegd om de zender een beetje centraler in het huis te plaatsen. Maar daar lijkt me niks mis mee omdat ik kan zien hier dat het netwerk gevonden is en ik er een goed signaalsterkte is.
Ik heb zojuist men computer verplaatst naar beneden. Nu is het probleem ik kan hier niet meer op het draadloos netwerk. Ik heb dus even een netwerk-kabel van een andere computer hier op aangesloten om dit te posten
Maar Windows zecht me de hele tijd "Status: Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden". Ik heb er dus geen 
Als ik op de tab "ondersteuning" klik staat er ook: "Dit probleem is opgetreden omdat het netwerk geen netwerkadres aan de computer heeft toegewezen." als ik op de button "herstellen" klik om proberen een goede verbinding te krijgen krijg ik een fout dat het IP-adres niet vernieuwd kan worden.
Tijdens de verplaatsing heb ik ook wel een kabel gelegd om de zender een beetje centraler in het huis te plaatsen. Maar daar lijkt me niks mis mee omdat ik kan zien hier dat het netwerk gevonden is en ik er een goed signaalsterkte is.