Uhm ik heb een vraagje over SA:MP en dat is het volgende:
Als ik mijn SA:MP in me beeldscherm heb staan en het gta_sa.exe gestart is zie ik inplaats van die reclame alleen maar wit.en vervolgens krijg is dan wel het gele rockstar teken,later als alles gestart is en het beeld met GTA San Andreas Multiplayer voorlangs is geweest staat het gewone menu als je normaal GTA San Andreas opstart.Als ik dan terug ga naar windows zie ik dat de computer een error heeft aangegeven.Deze error heb ik als bestand hier in toegevoegt onderaan.
Alvast bedankt voor jullie hulp jullie zijn de beste!
(want zonder jullie wist ik niet hoe ik al mijn problemen had moeten verhelpen HEEL ERG BEDANKT)!
Hallo mensen van GTAForum.nl!
Uhm ik heb een vraagje over SA:MP en dat is het volgende:
Als ik mijn SA:MP in me beeldscherm heb staan en het gta_sa.exe gestart is zie ik inplaats van die reclame alleen maar wit.en vervolgens krijg is dan wel het gele rockstar teken,later als alles gestart is en het beeld met GTA San Andreas Multiplayer voorlangs is geweest staat het gewone menu als je normaal GTA San Andreas opstart.Als ik dan terug ga naar windows zie ik dat de computer een error heeft aangegeven.Deze error heb ik als bestand hier in toegevoegt onderaan.
Alvast bedankt voor jullie hulp jullie zijn de beste!
(want zonder jullie wist ik niet hoe ik al mijn problemen had moeten verhelpen
HEEL ERG BEDANKT)!
Bewerkt: door Kevin1993