Ik zou graag een electrische gitaar kopen. Ik kan gitaar spelen want ik heb het 4 jaar gedaan.
Aleen.., Ik wil een electrische! Ik heb het nog nooit gespeeld ( buiten derjuist bij een vriend van me ) en wil er nu zelf ook een. Hij zei dat ik het goed kon en dat we mischien een bandje zouden oprichten. Dit wil ik zeker doen want ik hou gewoon van muziek en optredens. Ik ben nu van plan de gitaar te kopen , maar ik weet niet waar! Hij mag niet 2de hands zijn. Ik wil een nieuwe , niet gebruikte. Maar waar is een goede winkel ? Ik mag hem ook niet online kopen van mijn ouders. Ik woon in belgie dus niet met nederlandse winkels afkomen
Hey,
Ik zou graag een electrische gitaar kopen. Ik kan gitaar spelen want ik heb het 4 jaar gedaan.
Aleen.., Ik wil een electrische! Ik heb het nog nooit gespeeld ( buiten derjuist bij een vriend van me
) en wil er nu zelf ook een. Hij zei dat ik het goed kon en dat we mischien een bandje zouden oprichten. Dit wil ik zeker doen want ik hou gewoon van muziek en optredens. Ik ben nu van plan de gitaar te kopen , maar ik weet niet waar! Hij mag niet 2de hands zijn. Ik wil een nieuwe , niet gebruikte. Maar waar is een goede winkel ? Ik mag hem ook niet online kopen van mijn ouders. Ik woon in belgie dus niet met nederlandse winkels afkomen 
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Greettzz..,
Aeroplane