Ik heb ongv 3 maanden geleden een nieuwe PC aangeschaft een Olidata Vassant.
AMD Sempron 3000+ 1,8 Ghz
512 Mb RAM Geheugen
80 GB hardeschijf
nou snap ik er geen bal van maar ik had mijn computer een nachtje aan laten staan. en de volgende ochtend was hij uit. dus ik deed hem aan en na 2 of 3 seconden viel hij weer uit.
ik dacht eerst dat het me moederbord was. maar dat was het niet want ik had de processor losgemaakt en toen aangezet en toen draaide hij wel. alleen dan zonder beeld natuurlijk.
dus ik denk dat de processor stuk is maar waarom opeens?? kan dat normaal zijn, maar hij is denk ik niet overhit geraakt. want de fan die doet het nog wel... en hij doet nu helemaal niks meer.
Ik heb ongv 3 maanden geleden een nieuwe PC aangeschaft een Olidata Vassant.
AMD Sempron 3000+ 1,8 Ghz
512 Mb RAM Geheugen
80 GB hardeschijf
nou snap ik er geen bal van maar ik had mijn computer een nachtje aan laten staan. en de volgende ochtend was hij uit.
dus ik deed hem aan en na 2 of 3 seconden viel hij weer uit.
ik dacht eerst dat het me moederbord was. maar dat was het niet want ik had de processor losgemaakt en toen aangezet en toen draaide hij wel. alleen dan zonder beeld natuurlijk.
dus ik denk dat de processor stuk is maar waarom opeens?? kan dat normaal zijn, maar hij is denk ik niet overhit geraakt. want de fan die doet het nog wel... en hij doet nu helemaal niks meer.

weet iemand anders wat het nog kan zijn?
Alvast bedankt