- Reacties 49
- Bezichtigingen 6k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Bassiej 16 posts
-
Blu3ice 11 posts
-
HerrieM 9 posts
-
Colonel Cortez 8 posts
Featured Replies

Dit onderwerp is gesloten.
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Banner gemaakt door Floris
♥♣ Tafel #2♦♠
Het spel aan tafel #1 is afgelopen en de winnaar NandroDavids heeft zich geplaatst in de finale. Voor DJ-TQM, .Levi. en Clowntje_93 zit het er helaas al op. Ik bedank jullie voor jullie deelname.
De deelnemers van tafel #2 die spelen zijn:
♥♣ Nog even een aantal belangrijke punten ♦♠
- De volledige informatie en regels kun je in het topic van
tafel #1 vinden. Maar hier nog even de belangrijkste punten.[*]Post niet in dit topic als je niet meedoet aan het toernooi, of niet bij de spelende tafel hoort.
[*]Om het overzichtelijk te houden, zet je je handtekening uit als je post.
[*]Ga geen moeilijke bedragen inzetten met het bieden. Beperk het tot hele en halve Euro's.
[*]Heeft er iemand die aan de beurt is na 12 uur nog steeds niet gezegd wat hij/zij gaat doen zal ik diegene een PB sturen als herinnering, mocht diegene weer 12 uur niet reageren, fold hij/zij automatisch.
[*]Houd de kaarten die je via PB krijgt geheim, zodat er niet vals gespeeld kan worden.
[*]De kaarten die je via PB krijgt zijn eerlijk gedeeld. Over de kaarten kan niet gecorrespondeerd worden.
♥♣ Shuffle and deal! ♦♠
Eerst maak ik uit wie van jullie de dealer-button krijg, door iedereen een (♠) kaart te geven, diegene met de hoogste kaart krijgt de button. Daarna gaan we met de klok mee voor de small en big blind.
HerrieM heeft de hoogste kaart dus hij krijgt de dealer-button. De small blind van €2,50 wordt ingezet door Colonel Cortez en de big blind van €5,00 wordt ingezet door Blu3ice.
Jullie hebben allemaal twee kaarten via PB opgestuurd gekregen. Het is nu aan Die-hard om als eerste zijn actie posten. Zal hij callen, raisen of folden.
Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via
PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.Post hier alleen als je meedoet aan tafel #2
Bassiej™
Laatste Update:
Bewerkt: door Bassiej™