Jump to content
Geplaatst:
comment_631673

pokerbannercopykn1ly1.png

Banner gemaakt door Floris

Tafel #2

Het spel aan tafel #1 is afgelopen en de winnaar NandroDavids heeft zich geplaatst in de finale. Voor DJ-TQM, .Levi. en Clowntje_93 zit het er helaas al op. Ik bedank jullie voor jullie deelname.

De deelnemers van tafel #2 die spelen zijn:

• Colonel Cortez
  • Blu3ice
  • Die-hard
  • HerrieM

Nog even een aantal belangrijke punten

• De volledige informatie en regels kun je in het topic van
tafel #1 vinden. Maar hier nog even de belangrijkste punten.
  • Nadat de speler links van de big blind heeft gezegd wat hij doet mag de volgende speler het ook zeggen. Totdat we weer bij de big blind zijn. Deze mag checken als er niet geraised is. Anders kan hij een van onderstaande keuzes maken.
  • De spelers posten hun acties als ze aan de beurt zijn, ze posten dan één van de volgende berichten, meer niet:
    • Raise (Verhogen van de big blind):
      Ik [b]Raise €..[/b]

• Call:
      Ik [b]Call[/b]

• Fold:
      Ik [b]Fold[/b]

• All-in (Ongebruikelijk):
      Ik ga [b]All-In met €..[/b]

• Check (Nu niet mogelijk):
      Ik [b]Check[/b]

[*]Post niet in dit topic als je niet meedoet aan het toernooi, of niet bij de spelende tafel hoort.

[*]Om het overzichtelijk te houden, zet je je handtekening uit als je post.

[*]Ga geen moeilijke bedragen inzetten met het bieden. Beperk het tot hele en halve Euro's.

[*]Heeft er iemand die aan de beurt is na 12 uur nog steeds niet gezegd wat hij/zij gaat doen zal ik diegene een PB sturen als herinnering, mocht diegene weer 12 uur niet reageren, fold hij/zij automatisch.

[*]Houd de kaarten die je via PB krijgt geheim, zodat er niet vals gespeeld kan worden.

[*]De kaarten die je via PB krijgt zijn eerlijk gedeeld. Over de kaarten kan niet gecorrespondeerd worden.

Shuffle and deal!

Eerst maak ik uit wie van jullie de dealer-button krijg, door iedereen een (♠) kaart te geven, diegene met de hoogste kaart krijgt de button. Daarna gaan we met de klok mee voor de small en big blind.

HerrieM heeft de hoogste kaart dus hij krijgt de dealer-button. De small blind van €2,50 wordt ingezet door Colonel Cortez en de big blind van €5,00 wordt ingezet door Blu3ice.

Jullie hebben allemaal twee kaarten via PB opgestuurd gekregen. Het is nu aan Die-hard om als eerste zijn actie posten. Zal hij callen, raisen of folden.

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen als je meedoet aan tafel #2

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™

• Reacties 49
  • Bezichtigingen 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_637529

The Showdown

Aangezien Die-hard een actie had gepost die eigenlijk helemaal niet mogelijk was, duurde het allemaal wat langer dan verwacht. Maar dan nu de langverwachte Showdown. HerrieM raisede met €20. Blu3ice ging all-in waardoor Die-hard moest folden. HerrieM callde en heeft nog €5 over. Omdat er nog twee spelers deze ronde over zijn en één daarvan all-in is gegaan, heeft het geen zin meer om langer te wachten. We kunnen dus gelijk met open kaarten kijken naar de showdown.

Hands:

• Blu3ice: K 8 A J 5 een Flush .
  • HerrieM: A A K Q J een Pair A's.

Dit betekend dat Blu3ice de pot van €95 wint en dat HerrieM de volgende ronde all-in moet gaan door een blind.

De volgende ronde zal zo snel mogelijk in dit topic beginnen.

Bassiej™

Laatste Update:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_637533

Shuffle and Deal!

De vorige ronde heeft Blu3ice de pot van €95 gewonnen. HerrieM was dit rondje de verliezer. Hij had nog maar €5 over die hij nu ook nog moet inzetten als big blind. De small blind is naar Die-hard verschoven en de dealer-button naar Blu3ice. Ik hoop dat deze ronde iets soepeler verloopt dan de vorige.

Jullie hebben allemaal weer twee kaarten via PB opgestuurt gekregen, het is nu de beurt aan Colonel Cortez om zijn actie te posten. Verder worden de volgende ronde de blinds verhoogt naar €5 en €10.

Bassiej™

Laatste Update:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_639686

De Showdown!

Er is nog niet eens een flop gevallen en erzijn nu al twee spelers all-in gegaan. Allereerst HerrieM die door de big blind all-in moest gaan en daarnaast ook Die-hard die Blu3ice callde. De pot is gestegen tot een bedrag van €87,50, waarvan HerrieM maximaal €20 kan winnen. Blu3ice en Die-hard spelen voor het totaal. Het is tijd voor de showdown aangezien het geen zin meer heeft om nog meer in te zetten.

Hands:

• Die-hard: Met S-10 R-10 H-J R-7 S-5 een Pair 10's.
  • HerrieM Met K-10 S-10 R-10 R-A H-J een Three of a Kind 10's.
  • Blu3ice Met S-10 R-10 R-K H-J K-7 een Pair 10's.

Dit betekend dat HerrieM zijn deel van €20 uit de pot wint en Blu3ice de rest wint omdat hij met zijn High Card R-K een hogere kaart heeft dan Die-hard. Helaas voor Die-hard is het toernooi voor hem afgelopen, bedankt voor je deelname!

Voor de volgende ronde zijn de blinds verhoogd naar €5 en €10. Er start zo snel mogelijk een nieuwe ronde in dit topic.

Bassiej™

Laatste Update:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_640318

Shuffle and Deal

Het duurde allemaal weer wat langer dan verwacht voor dat ik weer verder kon gaan met het Forum Poker, dit heeft te maken met een wat drukke periode met school, vrienden, familie, etc. Excuus daarvoor. Maar naturulijk is er weer een nieuwe ronde na de vorige waarin HerrieM en Blu3ice de pot wonnen. Jullie krijgen zo snel mogelijk jullie kaarten toegestuurd en dat zal dit keer binnen een half uur zijn :clown:. De blinds zijn vanaf nu verhoogd naar €5 en €10. Nadat jullie je kaarten hebben ontvangen mag HerrieM zijn actie posten.

Bassiej™

Laatste Update:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.