Jump to content
Geplaatst:
comment_631673

pokerbannercopykn1ly1.png

Banner gemaakt door Floris

Tafel #2

Het spel aan tafel #1 is afgelopen en de winnaar NandroDavids heeft zich geplaatst in de finale. Voor DJ-TQM, .Levi. en Clowntje_93 zit het er helaas al op. Ik bedank jullie voor jullie deelname.

De deelnemers van tafel #2 die spelen zijn:

• Colonel Cortez
  • Blu3ice
  • Die-hard
  • HerrieM

Nog even een aantal belangrijke punten

• De volledige informatie en regels kun je in het topic van
tafel #1 vinden. Maar hier nog even de belangrijkste punten.
  • Nadat de speler links van de big blind heeft gezegd wat hij doet mag de volgende speler het ook zeggen. Totdat we weer bij de big blind zijn. Deze mag checken als er niet geraised is. Anders kan hij een van onderstaande keuzes maken.
  • De spelers posten hun acties als ze aan de beurt zijn, ze posten dan één van de volgende berichten, meer niet:
    • Raise (Verhogen van de big blind):
      Ik [b]Raise €..[/b]

• Call:
      Ik [b]Call[/b]

• Fold:
      Ik [b]Fold[/b]

• All-in (Ongebruikelijk):
      Ik ga [b]All-In met €..[/b]

• Check (Nu niet mogelijk):
      Ik [b]Check[/b]

[*]Post niet in dit topic als je niet meedoet aan het toernooi, of niet bij de spelende tafel hoort.

[*]Om het overzichtelijk te houden, zet je je handtekening uit als je post.

[*]Ga geen moeilijke bedragen inzetten met het bieden. Beperk het tot hele en halve Euro's.

[*]Heeft er iemand die aan de beurt is na 12 uur nog steeds niet gezegd wat hij/zij gaat doen zal ik diegene een PB sturen als herinnering, mocht diegene weer 12 uur niet reageren, fold hij/zij automatisch.

[*]Houd de kaarten die je via PB krijgt geheim, zodat er niet vals gespeeld kan worden.

[*]De kaarten die je via PB krijgt zijn eerlijk gedeeld. Over de kaarten kan niet gecorrespondeerd worden.

Shuffle and deal!

Eerst maak ik uit wie van jullie de dealer-button krijg, door iedereen een (♠) kaart te geven, diegene met de hoogste kaart krijgt de button. Daarna gaan we met de klok mee voor de small en big blind.

HerrieM heeft de hoogste kaart dus hij krijgt de dealer-button. De small blind van €2,50 wordt ingezet door Colonel Cortez en de big blind van €5,00 wordt ingezet door Blu3ice.

Jullie hebben allemaal twee kaarten via PB opgestuurd gekregen. Het is nu aan Die-hard om als eerste zijn actie posten. Zal hij callen, raisen of folden.

Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via

PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.

Post hier alleen als je meedoet aan tafel #2

Bassiej™

Laatste Update:

Bewerkt: door Bassiej™

• Reacties 49
  • Bezichtigingen 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_640682

Shuffle and Deal

Bij het zien van zijn kaarten folde HerrieM gelijk, Colonel Cortez ging all-in. Blu3ice vond dit wat teveel van het goede en folde ook, €15 voor Colonel Cortez erbij.

De dealer-button is doorgeschoven naar Colonel Cortez en de blinds zijn weer €5 en €10 voor Blu3ice en HerrieM. Nadat jullie je kaarten hebben ontvangen mag Colonel Cortez zijn actie posten.

Bassiej™

Laatste Update:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_641300

The Showdown!

Colonel Cortez gebruikte gelijk grof geweld door te raisen met €20, HerrieM zag dit echter niet zitten en moest folden. Blu3ice daarintegen ging nog meer geweld gebruiken en raisede nogmaals €10. Daarna ging Colonel Cortez volledig in de aanval door all-in te gaan. Blu3ice zag ook dit wel zitten en callde. De pot is inmiddels gegroeid naar €140, we gaan kijken naar de vijf open kaarten, ik ben benieuwd.

Hands:

• Blu3ice: Met S-A R-A H-10 H-8 H-7 een Pair A's
  • Colonel Cortez: Met S-8 H-8 R-A H-7 R-6 een Pair 8's

Blu3ice wint de pot van €140, Colonel Cortez is helaas uitgeschakeld voor het toernooi, bedankt voor je deelname :). Een nieuwe ronde begint zo snel mogelijk in dit topic.

Edit: HerrieM wees mij op een fout die inmiddels verbeterd is, dank daarvoor _O_.

Bassiej™

Laatste Update:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_641308

Shuffle and deal!

Na de vorige ronde moest Colonel Cortez helaas afvallen, we gaan nu verder met nog twee deelnemers, HerrieM met een stack van €10 en Blu3ice met een stack van €190. De blinds en de dealer-button zijn weer een plaatsje je opgeschoven en kunnen we dus beginnen met de volgende ronde. Zodra jullie je kaarten ontvangen hebben mag HerrieM zijn actie posten.

Bassiej™

Laatste Update:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_641385

De Showdown!

Meer hoeft er niet gezegt te worden, met het all-in gaan van HerrieM heeft hij Blu3ice gecalled. We kunnen gelijk naar de vijf open kaarten op tafel gaan kijken wie deze pot van €20 gaat winnen.

Hands:

• HerrieM: Met H-A H-J R-Q H-10 K-8 een High Card A's
  • Blu3ice: Met H-K R-4 R-Q H-10 K-8 een High Card K

HerrieM verslaat de hand van Blu3ice met een A's tegenover een King. HerrieM wint dus de pot van €20, een nieuwe ronde start zo snel mogelijk in dit topic.

Bassiej™

Laatste Update:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_641408

Shuffle and deal!

HerrieM heeft de vorige pot van €20 gewonnen, het schiet lekker op zo, tijd voor de volgende ronde! De blinds en de dealer-button zijn weer een plaatsje je opgeschoven, zodra jullie je kaarten ontvangen hebben mag Blu3ice zijn actie posten.

Bassiej™

Laatste Update:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_641435

The Flop!

Blu3ice heeft de big blind gecalled, HerrieM vond het met zijn beperkte budget niet nodig om te raisen en besloot te checken. De flop ligt nu op tafel, het is nu de beurt aan Blu3ice. De volgende update komt morgen, tot die tijd: geduld.

Bassiej™

Laatste Update:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.